NF Scanning - Så har jeg fået tid :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. august 2011

Giraffen

Jubiiii!!!

Den 9 september kl 10.00 skal jeg til første scanning med maven og vi glæder os sindssygt meget!

Så satser vi bare på en masse hjerteslag og en god fejlfinding der gør at vi ikke lander i et helt uoverskueligt dilemma, så det vi fingre for

Jeg kan regne frem at jeg så er 12+2 så det er helt perfekt  

Hvornår var I til scanning og vil I dele jeres flåååårtte NF-billeder så jeg rigtig ka glæde mig endnu mere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

anynom

Jeg var afsted 12+2 =)

Og her er min lille prinsesse =)

God fornøjelse, det er så stort!

Anmeld

24. august 2011

4xGreve

Jubiiii!!!

Den 9 september kl 10.00 skal jeg til første scanning med maven og vi glæder os sindssygt meget!

Så satser vi bare på en masse hjerteslag og en god fejlfinding der gør at vi ikke lander i et helt uoverskueligt dilemma, så det vi fingre for

Hvornår var I til scanning og vil I dele jeres flåååårtte NF-billeder så jeg rigtig ka glæde mig endnu mere 

Ihh hvor stort det bliver så spændene - er sikker på alt er helt som det skal være  vil lige dele mit NF billeder fra denne graviditet 12+3 var jeg til NF 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. august 2011

Pige2009

Det bliver spændende - held og lykke

Anmeld

24. august 2011

Giraffen

JulieWH skriver:

Jeg var afsted 12+2 =)

Og her er min lille prinsesse =)

God fornøjelse, det er så stort!

IIIIH JAMEN ALTSÅ!! vidste da slet ikke at de var SÅ meget babyer til den tid - jubiii det blir fantastisk og tak for kigget på billederne 

Anmeld

24. august 2011

Giraffen

WiitrioeN skriver:

Ihh hvor stort det bliver så spændene - er sikker på alt er helt som det skal være  vil lige dele mit NF billeder fra denne graviditet 12+3 var jeg til NF 

Iiih også tak for kigget til dig Hvor er det fantastisk at de er så 'store' der

Anmeld

24. august 2011

Giraffen

Baagøe skriver:

Det bliver spændende - held og lykke

tak for det 

og I slipper hvertfald ikke for en opdatering og en go omgang billedspam

Anmeld

24. august 2011

anynom

Giraffen skriver:

IIIIH JAMEN ALTSÅ!! vidste da slet ikke at de var SÅ meget babyer til den tid - jubiii det blir fantastisk og tak for kigget på billederne 

Jeg blev også overrasket =D Det bedste er når babyen bevæger sig eller du ser hjertet slå - så bliver det helt virkeligt!

Anmeld

24. august 2011

Giraffen

JulieWH skriver:

Jeg blev også overrasket =D Det bedste er når babyen bevæger sig eller du ser hjertet slå - så bliver det helt virkeligt!

åårh jeg begynder næsten allerede at tude af lykke, men vi er indstillet på at det er en fejlfinding og det kan være de finder fejl - men altså iiih hvor er det svært ikke at håbe på det allerbedste

Anmeld

24. august 2011

Mor til Mike

Giraffen skriver:

Jubiiii!!!

Bliver spændende, krydser fingre for at den lille spire er helt perfekt 

Håber du kommer med en opdate og måske nogle billeder efter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.