Kan palmin/smørcreme blendes i foodprocessoren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.425 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. august 2011

Ansemusen

Ja tøser - kan den det?

Jeg har tidligere rørt massen i hånden, hårdt men med et fint resultat. Men denne gang er det for stor en portion jeg skal lave, så vil gerne skåne håndledene lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Nettemor

nu har jeg aldrig helt forstået hvad en foodprocessor er

men jeg har blandet det i min røremaskine og det gik helt fint

Anmeld

24. august 2011

Ansemusen

nettemor skriver:

nu har jeg aldrig helt forstået hvad en foodprocessor er

men jeg har blandet det i min røremaskine og det gik helt fint

Det er sådan en blender i stort format, men skærekniv som kører meget hurtigt rundt og blander alle ingredienser. Bliver bare i tvivl om smørcremen kan tåle de hurtige omdrejninger..

Anmeld

24. august 2011

Nettemor

Ansemusen skriver:

Det er sådan en blender i stort format, men skærekniv som kører meget hurtigt rundt og blander alle ingredienser. Bliver bare i tvivl om smørcremen kan tåle de hurtige omdrejninger..

altså den får jo også okay med omdrejninger i røremaskinen men der bliver luften jo pisket med i det hvis man kan sige det sådan og det er jeg meget i tvilv om om den vil i en foodprocessor. så den måske ikke bliver så blød at arbejde med. men jeg skal ærlig talt ikke kunne sige det. men ellers kan du jo evt bruge en håndmikser hvis du er den lykkelige ejer af en sådan

Anmeld

24. august 2011

Ansemusen

nettemor skriver:

altså den får jo også okay med omdrejninger i røremaskinen men der bliver luften jo pisket med i det hvis man kan sige det sådan og det er jeg meget i tvilv om om den vil i en foodprocessor. så den måske ikke bliver så blød at arbejde med. men jeg skal ærlig talt ikke kunne sige det. men ellers kan du jo evt bruge en håndmikser hvis du er den lykkelige ejer af en sådan

Det har jeg - en oldgammel en af slagsen fra min kærestes oldemors tid  Den kan godt have lidt besvær med for store og tunge portioner. jeg forsøger mig med foodprocessoren og så håber jeg på det bedste - tror godt det kan lade sig gøre

Anmeld

3. november 2011

Maja_4000

Gammel tråd .. Men virkede det med foodprocessoren ?

Anmeld

3. november 2011

Ansemusen

Maja_4000 skriver:

Gammel tråd .. Men virkede det med foodprocessoren ?

Ja det virkede udemærket. Den blev dog meget blød pga. den varme food processoren skabte.

Anmeld

3. november 2011

Maja_4000

Ansemusen skriver:

Ja det virkede udemærket. Den blev dog meget blød pga. den varme food processoren skabte.

Smart Det må jeg huske ;D

Anmeld

3. november 2011

Zafir

Altså på røremaskine er det helt fantastisk (jeg glææææææder mig til at få en røremaskine).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.