Teste hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. august 2011

Anonym trådstarter

Hej de damer!

Jeg blev mor for 14 uger siden og har verdens skønneste søn!

Min kæreste og jeg har dyrket (ubeskyttet) sex en gang for en uge siden, og i dag er jeg ret underlig tilpas. Da jeg talte med min søster i telefonen tager jeg mig selv i at sige, at jeg ikke har haft det sådan siden jeg var gravid... Hmm... Umiddelbart tænker jeg at det er lige hurtig nok at mærke noget - men bliver da alligevel lidt små nervøs for hvad hvis nu? Jeg er naturligvis ikke så naiv at jeg ikke var klar over, at dette kunne ske, eftersom min kæreste og jeg hyggede uden at beskytte os. 

Mit spørgsmål er: hvornår kan jeg teste? Jeg har ikke fået menstruation siden jeg fødte... Og kan det tænkes at jeg allerede nu vil kunne mærke til en eventuel graviditet?

Kram 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

henh01

ja det er jo svært at sige hvis ikke du har haft mens siden du fødte, men umiddelbart vil jeg tro at du kan teste 14 dage efter det ubeskyttede sex?

Anmeld

24. august 2011

Nettemor

det er svært at sige når du ikke har haft din mens endnu. men jeg har flere gange haft det som dig efter jeg fødte og jeg gik simpelthen ud og købte en test for at få ro i sindet. så det ville jeg gøre hvis jeg var dig

Anmeld

24. august 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

ja det er jo svært at sige hvis ikke du har haft mens siden du fødte, men umiddelbart vil jeg tro at du kan teste 14 dage efter det ubeskyttede sex?

Jeg har tænkt det samme... Altså 14 dage. Det er lidt svært når jeg ikke kender min cyklus endnu... 

Tak for svar!

Anmeld

24. august 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

det er svært at sige når du ikke har haft din mens endnu. men jeg har flere gange haft det som dig efter jeg fødte og jeg gik simpelthen ud og købte en test for at få ro i sindet. så det ville jeg gøre hvis jeg var dig

Jeg vil også købe en test, men tænker at den vil være negativ, da det er ret tidligt at teste? 

Kan prøve ad... Jeg kan jo altid teste om en uges tid igen...

Tak for svar!

Anmeld

24. august 2011

Nettemor

Anonym skriver:

Jeg vil også købe en test, men tænker at den vil være negativ, da det er ret tidligt at teste? 

Kan prøve ad... Jeg kan jo altid teste om en uges tid igen...

Tak for svar!

ja gør det

og opdater endelig

Anmeld

24. august 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

ja gør det

og opdater endelig

Det gør jeg

Anmeld

24. august 2011

chael

Anonym skriver:

Hej de damer!

Jeg blev mor for 14 uger siden og har verdens skønneste søn!

Min kæreste og jeg har dyrket (ubeskyttet) sex en gang for en uge siden, og i dag er jeg ret underlig tilpas. Da jeg talte med min søster i telefonen tager jeg mig selv i at sige, at jeg ikke har haft det sådan siden jeg var gravid... Hmm... Umiddelbart tænker jeg at det er lige hurtig nok at mærke noget - men bliver da alligevel lidt små nervøs for hvad hvis nu? Jeg er naturligvis ikke så naiv at jeg ikke var klar over, at dette kunne ske, eftersom min kæreste og jeg hyggede uden at beskytte os. 

Mit spørgsmål er: hvornår kan jeg teste? Jeg har ikke fået menstruation siden jeg fødte... Og kan det tænkes at jeg allerede nu vil kunne mærke til en eventuel graviditet?

Kram 

Det kan da meget vel være at du er blevet gravid.

Tag en test nu og viser den ikke noget, så tag en ny igen om en uges tid.

*Camilla 35+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.