2. lægebesøg overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.026 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. august 2011

OverTheRainbow

Juuhuuu så fik man målt BT, tjekket urin, hørt  og luret livmoderens størrelse af.. ALT var perfekt!

OG det aller bedste VÆGTEN som sagde +2,5 kg i 26. uge HURRA... for 3 uger siden var jeg oppe på +6 kg hvilket jeg havde det SÅ svært ved! Så det er dejligt at jeg ik føler mig så "tyk" mere..  Selvom det nu kun går én vej... 

Håber I alle har det godt. min eneste gene er bækkensmerter i balder, lænd og baglår... Selvom jeg bare ser tv og slapper af så kommer de der jag i balden Håber ik det løber over i bækkenløsning.. Vi må se tiden an

Sissal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Moms

Godt for dig. Tillykke og forsat god ventetid

Moms

Anmeld

24. august 2011

OverTheRainbow

Moms skriver:

Godt for dig. Tillykke og forsat god ventetid

Moms

Tak for det, Moms...

Og dejlig weekend til dig også!

Anmeld

24. august 2011

OverTheRainbow

hov du skrev ventetid og ik weekend... haha, jeg lever vist i min egen verden det er jo kun onsdag!! Hiihiii..

Men DEJLIG god ventetid til dig også

Anmeld

24. august 2011

juni76

super skønt det hele var som det skulle være. Det er altid dejligt at høre  lyd. Det er ik meget du har taget på. Jeg skal selv afsted til 2. lægebesøg i morgen.Jeg tror desværre ik jeg kan nøjes med så få kg...

Jeg får også så ondt i mine ben. Man føler sig som en gammel kone når man går hjem fra job.

Anmeld

28. august 2011

Københavnermor

Smilo skriver:

Juuhuuu så fik man målt BT, tjekket urin, hørt  og luret livmoderens størrelse af.. ALT var perfekt!

OG det aller bedste VÆGTEN som sagde +2,5 kg i 26. uge HURRA... for 3 uger siden var jeg oppe på +6 kg hvilket jeg havde det SÅ svært ved! Så det er dejligt at jeg ik føler mig så "tyk" mere..  Selvom det nu kun går én vej... 

Håber I alle har det godt. min eneste gene er bækkensmerter i balder, lænd og baglår... Selvom jeg bare ser tv og slapper af så kommer de der jag i balden Håber ik det løber over i bækkenløsning.. Vi må se tiden an

Sissal

Dejligt med et godt lægebesøg!

Hvad har du gjort anderledes de sidste 3 uger for at komme ned i vægt igen?

Kh MedRogn (som føler sig tyk  med sine 7+ kg)

Anmeld

28. august 2011

OverTheRainbow

MedRogn skriver:

Dejligt med et godt lægebesøg!

Hvad har du gjort anderledes de sidste 3 uger for at komme ned i vægt igen?

Kh MedRogn (som føler sig tyk  med sine 7+ kg)

Halløj Dame)

Jeg har faktisk ikke gjort noget.. Det er det som er så mærkeligt?! jeg synes min søde tand har været ekstremt aktiv under min graviditet, desværre

Jeg havde også lige en ferie på Færøerne i 10 dage med meget god mad og kaffe/kage komplot til den store guldmedalje Så måske er det bare det at komme tilbage til hverdagen, der lige satte vægten ned..

Tror faktisk at uanset hvad vægten siger vil man føle sig tyk som gravid..Vi må trøste os med at det ryger af igen når vi står med en læææækker bebs

Anmeld

28. august 2011

OverTheRainbow

Hov ved ikke hvorfor den smiley kom på efter halløj dame?!

Anmeld

28. august 2011

Københavnermor

Smilo skriver:

Hov ved ikke hvorfor den smiley kom på efter halløj dame?!

Hi hi, ingen problem.. Selvom jeg lige tænkte over den.. 

Okay, kiloene er bare sprunget på min krop de sidste 3-4 uger og det er virkelig svært at ændre på noget synes jeg.. Jeg må nok bare indse at det er lige nu det går stærkt med vægten og så håbe det går lidt i stå igen. Men jeg har faktisk tænkt mig at starte ned i mit fitness center igen, mon ikke det kunne hjælpe?

Jeg tænker lidt cykling og noget pilates et par gange om ugen ville være en god ting for vægten. Har været alt for lidt aktiv under min graviditet og fødslen nærmer sig jo med hastige skridt så må hellere prøve at komme lidt i form...

Min søde tand har desværre også været ekstrem aktiv... 

Anmeld

28. august 2011

Københavnermor

Kan se på din profil at du bor lige i nærheden af mig.. Du træner ikke tilfældigvis i FitnessWorld og har lyst til at træne sammen med en anden klumpede gravid kvinde, så man ikke føler sig som den eneste? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.