Hvem har vidundermidlet til fedtet hud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.249 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. august 2011

FrkDitte

Hjææælp..

Min er hud er blevet SÅ fedtet..det er ikke til at holde ud.

Mit hår bliver også hurtigere fedtet.. plejer at kun gå mindst 2 dage mellem hårvaskning, men nu skal jeg vaske det HVER dag!

Nogen der har et god råd?

Knus

Den fedtede...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Mira0911

Er det kun håret det drejer sig om eller huden i ansigtet? 

Anmeld

24. august 2011

Mette.

FrkDitte skriver:

Hjææælp..

Mit hår bliver også hurtigere fedtet.. plejer at kun gå mindst 2 dage mellem hårvaskning, men nu skal jeg vaske det HVER dag!

Knus

Den fedtede...

Jeg bruger diverse produkter fra Origins - jeg havde også engang ofte fedtet hud, men efter jeg har skiftet til dem og bruger ansigtmasker jævnligt, er min hud fin hele tiden.

Jeg bruger også deres hårshampoo, som jeg synes er rigtig god. 

Anmeld

24. august 2011

2babygirls

FrkDitte skriver:

Hjææælp..

Knus

Den fedtede...

Det er fordi din hud mangler fugten at den overproducerer.
Jeg bruger en creme fra vichy som har noget uv noget i, og så hedder den mat, det skal man lige huske at sige på apoteket

link her

http://www.vichyconsult.dk/products-AQUV0001/ansig tspleje/aqualia-thermal/fugtgivende-dagcreme-spf-1 5.aspx

Anmeld

29. august 2011

StineW

FrkDitte skriver:

Hjææælp..

Knus

Den fedtede...

Ceridal laver en super ansigtscreme, som jeg selv bruger morgen og aften. Jeg har brugt den i 10 mdr nu, og jeg skifter ikke igen. Min hud er blevet SÅ flot og ensartet, jeg ser næsten mere ungpige-agtig ud i huden efter jeg er begyndt at bruge den. Porrerne er også blevet synligt mindre.

Ud over det renser jeg huden hver aften med alt-i-en rens fra Matas, vasker ansigtet med ansigtsvask fra Derma, og jeg bruger solcrme 50+ fra Derma i ansigtet om morgenen. Jeg har ikke haft en eneste bums eller lign siden jeg begyndte at bruge Ceridal.

Det kan anbefales.

Anmeld

30. august 2011

FrkDitte

StineW skriver:

Ceridal laver en super ansigtscreme, som jeg selv bruger morgen og aften. Jeg har brugt den i 10 mdr nu, og jeg skifter ikke igen. Min hud er blevet SÅ flot og ensartet, jeg ser næsten mere ungpige-agtig ud i huden efter jeg er begyndt at bruge den. Porrerne er også blevet synligt mindre.

Ud over det renser jeg huden hver aften med alt-i-en rens fra Matas, vasker ansigtet med ansigtsvask fra Derma, og jeg bruger solcrme 50+ fra Derma i ansigtet om morgenen. Jeg har ikke haft en eneste bums eller lign siden jeg begyndte at bruge Ceridal.

Det kan anbefales.

Den lyder intereessant..

Tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.