Uge 6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. august 2011

Gaia

Så er jeg i uge 6 ih altså tiden snegler sig afsted. Glæder mig til jeg skal til første lægetjek og have lavet vandrejournal ( han må dog godt lade være at spørge om vægten :/ mangler lige det sidste at smide, men det nåede jeg så ik lige. ) glæder mig til den første scanning og til at maven begynder at vokse til jer der har været gravid før, voksede jes mave hurtigere 2 gang og i såfald hvornår kunne det ses? Nå men status so far: ingen kvalme ( kan nå at komme endnu - jo ikke særlig langt henne) 2. Ømme bryster ( godt man da har et tegn på man er gravid som ik bare er træthed). 3. Lidt mindre træt end helt i begyndelsen ( ja vild men er altså allerede mindre træt end i de første to uger...eller også har jeg bare vænnet mig til det?? kunne også have noget at gøre med at jeg har sovet lidt længere end jeg plejer )4. Ligamentsmerterne er også aftaget ( kommer jo nok igen) Så alt i alt er jeg her på 6 uge sluppet billigt men nu må vi se hvad fremtiden i graviditetsland bringer Ja det var en lille up-date på min graviditet i 6 uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Nessie

Kan godt forstå du glæder dig til at få lavet vandrejournal, men tålmodighed er jo som bekendt en dyd

Lyder som om du ikke har nogen gener endnu, og det er jo dejligt, lad os håbe det bliver ved på den måde

Anmeld

24. august 2011

Gaia

Nessie skriver:

Kan godt forstå du glæder dig til at få lavet vandrejournal, men tålmodighed er jo som bekendt en dyd

Lyder som om du ikke har nogen gener endnu, og det er jo dejligt, lad os håbe det bliver ved på den måde

Ja det vil da være skønt meen tror nu nok diverse gener skal dukke op med tiden, så jeg nyder det bare nu imens kvalmen og andre gener endnu lader vente på sig uha tålmodighed har aldrig været min stærke side

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.