skrift under billeder i tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. august 2011

Nettemor

hej piwer
hvordan gør man det med at skrive under /mellem de billeder man lægger ind i en tråd?`

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Mira0911

Følger lige med her... Jeg kan nemlig ikke få det til at fungere... 

Anmeld

24. august 2011

132319

Det kan du kun hvis du uploader billedet på en side som fx tinypic.com og sætter koden herind

Anmeld

24. august 2011

Nettemor

132319 skriver:

Det kan du kun hvis du uploader billedet på en side som fx tinypic.com og sætter koden herind

så skal den ligge på den side også?
må jeg lige prøve så tak

Anmeld

24. august 2011

132319

nettemor skriver:

så skal den ligge på den side også?
må jeg lige prøve så tak

Jep

Anmeld

24. august 2011

3rollinger

Jeg plejer at uploade dem herinde paa baby.dk i mit fotoalbum. Og saa kopiere jeg URL ind i et indlaeg og saa er det ogsaa muligt at skrive ved hvert billede. Man skal godt nok kopiere URL hen i et word foerst fordi du jo ikke kan gaa frem og tilbage mellem album og indlaeg.

Men der maa vaere en maade hvor man kan uploade billederne direkte i indlaegget, men det kan jeg ikke finde ud af. Og der kan man vist ikke skrive. Saa hvis nogen kan forklare mig det vil det vaere fedt 

Anmeld

24. august 2011

Nettemor

3rollinger skriver:

Jeg plejer at uploade dem herinde paa baby.dk i mit fotoalbum. Og saa kopiere jeg URL ind i et indlaeg og saa er det ogsaa muligt at skrive ved hvert billede. Man skal godt nok kopiere URL hen i et word foerst fordi du jo ikke kan gaa frem og tilbage mellem album og indlaeg.

Men der maa vaere en maade hvor man kan uploade billederne direkte i indlaegget, men det kan jeg ikke finde ud af. Og der kan man vist ikke skrive. Saa hvis nogen kan forklare mig det vil det vaere fedt 

altså direkte ind i indlægget kan jeg godt. her under den 'kasse man skriver i er der en blå knap der hedder: ' vælg billeder fra din computer' (var det det du mente?)
det kan jeg fint få til at fungere men syns bare det er så smart når man kan skrive lidt under /efter billedet også

Anmeld

24. august 2011

Nettemor

132319 skriver:

Jep

tak skal du ha

Anmeld

24. august 2011

3rollinger

nettemor skriver:

altså direkte ind i indlægget kan jeg godt. her under den 'kasse man skriver i er der en blå knap der hedder: ' vælg billeder fra din computer' (var det det du mente?)
det kan jeg fint få til at fungere men syns bare det er så smart når man kan skrive lidt under /efter billedet også

Ahh, tusind tak. Ja, det var det jeg mente. Typisk jeg altid finder ud af den "komplicerede" maade foerst .

Men altsaa hvis du ikke vil have dine billeder op paa andre sites kan du ligge dem her i dit fotoalbum (endda i en kodet mappe hvis du vil) paa baby.dk, og som sagt kopiere URL og saette URL'et  ind i den knap oeverst hvor der er et trae paa. Saa kan du redigere tekst og den slags.

Anmeld

24. august 2011

Nettemor

3rollinger skriver:

Ahh, tusind tak. Ja, det var det jeg mente. Typisk jeg altid finder ud af den "komplicerede" maade foerst .

Men altsaa hvis du ikke vil have dine billeder op paa andre sites kan du ligge dem her i dit fotoalbum (endda i en kodet mappe hvis du vil) paa baby.dk, og som sagt kopiere URL og saette URL'et  ind i den knap oeverst hvor der er et trae paa. Saa kan du redigere tekst og den slags.

smaart! tak.. det må jeg lige prøve næste gang ikke altid det er nødvendigt men rimelig godt at vide hvordan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.