Idag var jeg til jordemoder...
Alt gik som det plejede... Urinen næsten fin, valgte at kværne nogle vindruer og en syltetøjsmad inden jeg skulle derind, så det var udslaget til at der var sukker i urinen... Blodtryk også fin...
Stilte hende så spørgsmålet om min +27 kg - Hun sagde at der skete ikke noget ved det, da min BMI er lav i forvejen, men jeg skulle nok regne med at der vil sidde 10 kg ekstra som jeg skulle arbejde med efterfølgende... Som jeg sagde til hende, har intet imod at skal arbejde for at tabe de sidste kg, jeg skal bare ud og løbe sammen med hunden (Da han også skal tabe sig 9 kg) Så det bliver ikke noget problem... Spurgte hende for at være på den sikre side... 
Så skulle hun mærke på hvordan lillesøster lå... og skønne hendes vægt... Hun blev skønnet til 2650g... 
Da jeg var ved lægen, for noget tid siden lå lillesøster i tværleje, det gjorde hun bestemt ikke idag... Hun har plantet sig med numsen nedad... Og hygger sig bedst ved at sidde på den måde... Jordemoderen sagde at det er nu der skal holdes øje godt øje med hende...
Hun bestilte en tid til vendingsforsøg i morgen i Viborg... Så jeg skal til afsted til det i morgen kl. 9.45... Vi har hele tiden snakket om herhjemme at vi giver det et forsøg og så ser hvad det ender med, om det bliver PKS eller at hun makker ret og vender sig...
Jeg er både spændt og nervøs... Som sagt, har jeg ikke noget i mod at det skulle ske og ende i PKS, så kan jeg komme af med alt besværet jeg bøvler med, og lillesøster kan komme ud lidt før termin... Men vil helst føde selv, hvis hun ikke makker ret, er der jo ikke andet for end at det må blive ved PKS, og jeg må leve med at jeg skal undvære min skønne Julie i 2-3 dage...
Det var dagen idag som den er gået indtil videre... 
Anmeld