Idag var jeg til jordemoder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2011

Mira0911

TrineMine86 skriver:

haii..

hva så, hvordan gik det så idag??  håber det gik godt

tror altså jeg så dig på gangen på sygehuset idag, hvis det altså var 7ende etage du var på??

Jeg har smidt en update... 

Ja jeg var på 7. sal... Sort kjole med prikkede leggins? Så var det mig... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

TrineMine86

Mira0911 skriver:

Jeg har smidt en update... 

Ja jeg var på 7. sal... Sort kjole med prikkede leggins? Så var det mig... 

ja var lige ved at læse den  DEJLIGT at det lykkedes  selvom det lød som noget af en omgang pyha...  håber hun bliver hvor hun skal nu

jep så var det dig  sikke et falkeblik jeg har, for jeg sad godt nok langt væk da jeg så en der trippede på toilet som jeg synes jeg kunne genkende hehe

Anmeld

25. august 2011

Mira0911

TrineMine86 skriver:

ja var lige ved at læse den  DEJLIGT at det lykkedes  selvom det lød som noget af en omgang pyha...  håber hun bliver hvor hun skal nu

jep så var det dig  sikke et falkeblik jeg har, for jeg sad godt nok langt væk da jeg så en der trippede på toilet som jeg synes jeg kunne genkende hehe

Ja det er skønt det lykkes... Men dælme ubehageligt og grimt... 

Hehe det var mig.. Jeg observerede slet ikke nogle sidde på gangen... Jeg skulle bare tisse sådan.. Puha....

Anmeld

25. august 2011

TrineMine86

Mira0911 skriver:

Ja det er skønt det lykkes... Men dælme ubehageligt og grimt... 

Hehe det var mig.. Jeg observerede slet ikke nogle sidde på gangen... Jeg skulle bare tisse sådan.. Puha....

ja det lyder som en grim oplevelse, kan godt forstå du har sagt nej tak til flere forsøg, hvis uheldet skulle være ude  men nu satser vi på hun bliver der

nej det kan jeg godt forstå, du havde jo også lige 10000 andre ting i hovedet end at holde øje med folk på gangen hehe..

Anmeld

25. august 2011

Mira0911

TrineMine86 skriver:

ja det lyder som en grim oplevelse, kan godt forstå du har sagt nej tak til flere forsøg, hvis uheldet skulle være ude  men nu satser vi på hun bliver der

nej det kan jeg godt forstå, du havde jo også lige 10000 andre ting i hovedet end at holde øje med folk på gangen hehe..

Ja nemlig...  Ih næste gang kommer du altså lige hen og prikker til mig... hihi... Ja der er jeg sikkert i fødsel eller vi begge er... 

Anmeld

25. august 2011

TrineMine86

Mira0911 skriver:

Ja nemlig...  Ih næste gang kommer du altså lige hen og prikker til mig... hihi... Ja der er jeg sikkert i fødsel eller vi begge er... 

ja det må jeg prøve

kunne se i din update at du bor kun 7 km fra kjellerup? jeg er opvokset i Kjellerup  har du boet der altid eller??

Anmeld

25. august 2011

Mira0911

TrineMine86 skriver:

ja det må jeg prøve

kunne se i din update at du bor kun 7 km fra kjellerup? jeg er opvokset i Kjellerup  har du boet der altid eller??

Har faktisk altid boet i Silkeborg... Vi flyttede til en lille by Serup, november sidste år... Nu kommer vi mest i Kjellerup når vi skal noget... Det ligger tætteste på for os... 

Anmeld

25. august 2011

TrineMine86

Mira0911 skriver:

Har faktisk altid boet i Silkeborg... Vi flyttede til en lille by Serup, november sidste år... Nu kommer vi mest i Kjellerup når vi skal noget... Det ligger tætteste på for os... 

nåee okei, synes heller ikke lige jeg kunne huske dig fra by billedet, men det kunne jo godt være, du er jo lige et par år ældre end mig så.. Silkeborg er nu en fantastisk smuk by

Anmeld

25. august 2011

Mira0911

TrineMine86 skriver:

nåee okei, synes heller ikke lige jeg kunne huske dig fra by billedet, men det kunne jo godt være, du er jo lige et par år ældre end mig så.. Silkeborg er nu en fantastisk smuk by

Hehe... Bor du ikke Viborg nu? 

Silkeborg er virkelig en fantastisk by... 

Anmeld

25. august 2011

TrineMine86

Mira0911 skriver:

Hehe... Bor du ikke Viborg nu? 

Silkeborg er virkelig en fantastisk by... 

jo vi købte hus i Viborg i 2008, så nu bor vi nemlig lige midt imellem min hjemby og kærestens hjemby, og jeg skulle læse til sygeplejerske i Viborg og kæresten fik arbejde i en tøjbutik her i Viborg, så det kunne jo ikke passe bedre

men som barn ville jeg altid til Silkeborg, det var bare BYEN hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.