Tror sku jeg er gravid :D:D:D:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. august 2011

freiasmor

Tog en test ret sent i aftes (dumt ik at vente hehe)... men inden for 3 min kom der en MEGA svag rød streg! den kan ses og måtte da os lige have manden til at kigge med... men tror squ den er der... Har prøvet og tage billeder og det ka godt ses meeeeen... kan kun overføre billedet via facebook :b og der skal folk ik vide noget endnu

måtte bare lige ud med en forsigtig glæde :d !! ska self nok prøve og sætte billedet ind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Tog en test ret sent i aftes (dumt ik at vente hehe)... men inden for 3 min kom der en MEGA svag rød streg! den kan ses og måtte da os lige have manden til at kigge med... men tror squ den er der... Har prøvet og tage billeder og det ka godt ses meeeeen... kan kun overføre billedet via facebook :b og der skal folk ik vide noget endnu

måtte bare lige ud med en forsigtig glæde :d !! ska self nok prøve og sætte billedet ind

Det lyder sørme  som om at den er der! Stort tillykke! 

Anmeld

24. august 2011

MSM

Zebraen skriver:

Krydser fingre for at den er der

Anmeld

24. august 2011

Mira0911

Det lyder til at den er der... Stort tillykke...  Hey, smider du ikke et billede ind af testen? 

Anmeld

24. august 2011

freiasmor

Mira0911 skriver:

Det lyder til at den er der... Stort tillykke...  Hey, smider du ikke et billede ind af testen? 

jo hvis ik det sq gå via facebook ... :s ...

men det ka alligevel ikke ses på billedet ... så nu mister jeg lidt troen på den er der...

Anmeld

24. august 2011

Mira0911

Zebraen skriver:

jo hvis ik det sq gå via facebook ... :s ...

men det ka alligevel ikke ses på billedet ... så nu mister jeg lidt troen på den er der...

Ej hvor noget øv... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.