3måneders vaccine.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

sne190810

Her var det rigtig slemt.

3 månedersvaccinen - feber, og utilpashed hen af aftenen. Var meget pivet og pulret en hel uges tid efter. Sov dårligt om natten, og virkede bare generelt skidmas

5 månedersvaccinen - fik feber i 2dage. Blev mere og mere sløj på 3 dagen med tilhørende hoste, hvor jeg tog til lægen på 4dagen og fik konstateret at det var mundet ud i en lungebetændelse.

PUHA .. Og  nu står vi over for 12 månedersvaccinen på fredag, og jeg glæder mig IKKE!  Skal starte i skole mandag, og kan virkelig ikke lige magte hvis hun bliver syg af den igen, og/eller hvis der er problemer mht til vuggestuen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Mette.

MelikkazMoar skriver:

Hej piger.

ja, så har melikka været hos lægen idag. og hun blev stukket de 2 gange, hun skulle. og hun tog det bare så så flot.. piv lige en gang ved andet stik, så vendte jeg hende ind til mig og så var det ovre, så lige nu ligger hun her på armen ..

kom til at tænke, hvordan tog jeres 3måneder gamle børn det?

Min datter fik den om morgenen, hun reagerede først omkring midnat, med feber (omkring 38,5) også var hun meget pyldret, så jeg gik med hende på armen det meste af natten.  

Ved 5 måneder fik hun ganske lidt feber, og var også lidt pyldret. her ved 12 og 15 måneders har hun overhovedet ikke reageret på dem.

Anmeld

24. august 2011

MelikkazMoar

Babymor2010 skriver:

Hihi ja, det er nok os mødre der er mest pylret når det kommer til stykket 

det tror jeg du har helt ret i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.