MD scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.164 visninger
15 svar
0 synes godt om
24. august 2011

-Sigrid-

Ja, Krøllen har det bare godt, 4 hjertekamre, god navlestreng, flot hjerne, nyrene gode, tarmene fine osv

Så lige nu sidder der en rigtig stolt kommende mor i Esbjerg og glæder sig til at den kommende far kommer hjem - som var meget stolt og spurgte om han ikke måtte få et billed med af Krøllen og vise det til alle der gad og se

Vi kender kønnet, men Peder vil gerne holde det hemmerligt, så det får han lov til

Håber I ale får en lige så god dag som jeg har haft 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

kekp

Hvor dejligt for dig at scanningen gik godt, tillykke med det

Hvor må det være fantastiskt at få vished om at alt ser godt ud og at bebsen har det godt. Vi skal til MD scanning den 5 sep. glæder mig helt vildt men er også riiigig nervøs. Men det skal man jo nok være.

Anmeld

24. august 2011

-Sigrid-

kekp skriver:

Hvor dejligt for dig at scanningen gik godt, tillykke med det

Hvor må det være fantastiskt at få vished om at alt ser godt ud og at bebsen har det godt. Vi skal til MD scanning den 5 sep. glæder mig helt vildt men er også riiigig nervøs. Men det skal man jo nok være.

Tak tak

Ja, vi har også gået hele dagen og gentaget hvor heldige vi er 

Store skader bliver jo tit opdaget ved NF, så mon ikke at alt går godt  Held og lykke!!

Anmeld

24. august 2011

kekp

-Sigrid- skriver:

Tak tak

Ja, vi har også gået hele dagen og gentaget hvor heldige vi er 

Store skader bliver jo tit opdaget ved NF, så mon ikke at alt går godt  Held og lykke!!

Jo det satser vi på at det er

Tror også at grunden til at jeg er ret nervøs er, at jeg ikke har mærket liv endnu. Så ville bare gerne at den scanning var imorgen, så jeg kunne få at vide at min baby har det godt.

Anmeld

24. august 2011

-Sigrid-

kekp skriver:

Jo det satser vi på at det er

Tror også at grunden til at jeg er ret nervøs er, at jeg ikke har mærket liv endnu. Så ville bare gerne at den scanning var imorgen, så jeg kunne få at vide at min baby har det godt.

Hvad nummer barn er det? 

Anmeld

24. august 2011

kekp

Det er første, så ved at jeg ikke kan forvente at mærke noget endnu, er i uge 18+2, men det ville bare være så dejligt hvis jeg kunne mærke den lille

Anmeld

24. august 2011

-Sigrid-

kekp skriver:

Det er første, så ved at jeg ikke kan forvente at mærke noget endnu, er i uge 18+2, men det ville bare være så dejligt hvis jeg kunne mærke den lille

Uh, rolig Det er ikke længe siden barnet sparkede ordentligt

Anmeld

24. august 2011

kekp

-Sigrid- skriver:

Uh, rolig Det er ikke længe siden barnet sparkede ordentligt

Nej jeg ved det Prøver også at slappe af og min mand bliver ved med at sige, at jeg skal tage det roligt.... men man er vel pylret

Anmeld

24. august 2011

-Sigrid-

kekp skriver:

Nej jeg ved det Prøver også at slappe af og min mand bliver ved med at sige, at jeg skal tage det roligt.... men man er vel pylret

Tror ikke det er det, du ved bare hvor fantastisk det bliver (har hørt), og du er bare utålmodig - jeg var i hvert fald 

Ej, jeg kender dig ikke, men kunne forestille mig det omvendte forhold

Anmeld

24. august 2011

kekp

-Sigrid- skriver:

Tror ikke det er det, du ved bare hvor fantastisk det bliver (har hørt), og du er bare utålmodig - jeg var i hvert fald 

Ej, jeg kender dig ikke, men kunne forestille mig det omvendte forhold

Ja du har vist ret... Jeg glææder mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.