Mavebillede + snart MD scanning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

640 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. august 2011

Fru Aagaard

Så vil jeg gerne vise jer et mavebilledem som er fra i mandags, hvor jeg er 18+2 i uge 19

Jeg har stadig tabt mig, og trods bækkenløsning og smerter, har jeg det fantastisk, vi venter jo en lille guldklump d. 21 januar 2012.

På fredag skal vi til MD - scanning, og vores store datter skal med, ihhhh, vi GLÆDER os

Og vi er dødspændte på hvad der gemmer sig derinde

Folk synes jeg stor, og nogle tror det er opover, men det griner vi lidt af, for babyen har det jo godt og det er det vigtigste. Det skønt at vise sin gravide mave frem og nyde den, og min mand og datter kan heller ikke lade den være

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

TbCp

Hvor er du fin!!!!

Det bliver spændende til md-scanning, vi vil også gerne have vores store datter med til scanning, men venter dog (jeg får to ekstra) til en af de næste tror jeg.

Anmeld

24. august 2011

Fru Aagaard

TAK

Vores datter har været med til alle scanningerne, får også to ekstra og muligvis flere, alt efter hvad de viser, men i uge 24 og 28 skal jeg afsted. Det fordi jeg har for kort livmoderhals. Så vi bliver fulgt noget ekstra. Dejligt

Anmeld

24. august 2011

Carl-Emil's mor

Fru Aagaard skriver:

Så vil jeg gerne vise jer et mavebilledem som er fra i mandags, hvor jeg er 18+2 i uge 19

Jeg har stadig tabt mig, og trods bækkenløsning og smerter, har jeg det fantastisk, vi venter jo en lille guldklump d. 21 januar 2012.

På fredag skal vi til MD - scanning, og vores store datter skal med, ihhhh, vi GLÆDER os

Folk synes jeg stor, og nogle tror det er opover, men det griner vi lidt af, for babyen har det jo godt og det er det vigtigste. Det skønt at vise sin gravide mave frem og nyde den, og min mand og datter kan heller ikke lade den være

Jeg synes stadigvæk alle jer og jeres kæmpe maver er møghamrende grimme og pisse irriterende at se på

Ej det er slet ikke sandt jeg synes den er utrolig smuk din store fine mave og ville virkelig ønske min så lige så stor og gravid ud det gør den LANGT FRA!

Så nyd din store fine mave en ekstra gang

Anmeld

24. august 2011

CmarianN

Fru Aagaard skriver:

Jeg har også en stor mave… har godt nok ikke fået kommentar omkring det (endnu), men er bare glad for jeg det sidste månede har haft noget at vise frem :-) Pøj pøj Fredag…

Anmeld

25. august 2011

Fru Aagaard

Höör skriver:

Jeg synes stadigvæk alle jer og jeres kæmpe maver er møghamrende grimme og pisse irriterende at se på

Ej det er slet ikke sandt jeg synes den er utrolig smuk din store fine mave og ville virkelig ønske min så lige så stor og gravid ud det gør den LANGT FRA!

Så nyd din store fine mave en ekstra gang

Tusind tak

Din mave skal nok komme, og lige pludselig er den der bare

Nu er jeg også andengangsfødende, og ikke særlig høj eller bred, så der er kun et sted, og det frem med maven

Anmeld

25. august 2011

Fru Aagaard

CmarianN skriver:

Jeg har også en stor mave… har godt nok ikke fået kommentar omkring det (endnu), men er bare glad for jeg det sidste månede har haft noget at vise frem :-) Pøj pøj Fredag…

Det skønt med en mave, man kan vise frem og strutte med

Det jo helt fantastisk og tænke påb et lille liv vokser inden i en

Og tak - skal nok komme med en up-date

Anmeld

25. august 2011

Carl-Emil's mor

Fru Aagaard skriver:

Tusind tak

Din mave skal nok komme, og lige pludselig er den der bare

Nu er jeg også andengangsfødende, og ikke særlig høj eller bred, så der er kun et sted, og det frem med maven

hahaha ja det skal den med garanti han skjuler sig bare godt

jeg er ret lav og heller ikke særlig bred jeg har bare alt indadvent desværre men sådan er det jo

Så længe han trives så er der jo egentlig ikke grund til at være utilfreds selvom jeg gerne ville have en stor mave  

Anmeld

25. august 2011

Fru Aagaard

Höör skriver:

hahaha ja det skal den med garanti han skjuler sig bare godt

jeg er ret lav og heller ikke særlig bred jeg har bare alt indadvent desværre men sådan er det jo

Så længe han trives så er der jo egentlig ikke grund til at være utilfreds selvom jeg gerne ville have en stor mave  

Alle vil jo elske og gå og strutte med maven, det jo noget af det man ser frem til, når man står med to streger 

Bare de trives og er sunde og raske, så det jo hovedsagen

Nu lægger min også HELT foran, og kun 2 cm under huden som hun sagde, så derfor jeg buler godt og kan mærke så meget liv, det var i hvert fald det jordemoderen sagde da hun scannede mig

Anmeld

25. august 2011

Carl-Emil's mor

Fru Aagaard skriver:

Alle vil jo elske og gå og strutte med maven, det jo noget af det man ser frem til, når man står med to streger 

Bare de trives og er sunde og raske, så det jo hovedsagen

Nu lægger min også HELT foran, og kun 2 cm under huden som hun sagde, så derfor jeg buler godt og kan mærke så meget liv, det var i hvert fald det jordemoderen sagde da hun scannede mig

det er sjovt så modsatte ting de siger

Min søn ligger nemlig også fuldstændig fremme derfor jeg har mærket ham i så mange uger efterhånden og min livmoder er bagudvendt og moderkagen er bagved så alt taler for at skulle mærke ham og hendes begrundelse for hvorfor jeg var så lille var nemlig at alt lå bag ham så det presser ind af på mine organer istedet for at ligge ud af og fylde heheh 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.