Bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

Ni-ko-li-ne

Camillakn skriver:

Heh, jeg syntes tøjet er noget af det vigtigste.
Og det skal bare være nyt syntes jeg, ubrugt og specielt købt til den vidunderlige dag. Købt med tanken om at det er det her tøj jeg skal sige ja til min nye partner. Tøjet som jeg skal bære på den store dag. At man bruger det bagefter er helt fint.

Men syntes det skal være ubrugt og nyt når man skal giftes .  

Guuuuuuuud jeg læste det som om at han var een af gæsterne.... Ups.... Ja som gom ville jeg også foretrække nyt, men det er da kun fedt hvis de havde det fint med det :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Camillakn

Anonym skriver:

Hvor blev det holdt og hvor mange var der og stod den på 3 retters?

Det var 3 retters ja, Det blev holdt på hotel margrethe. 
Og det var selvfølgelig også med kaffe bord..

Vil ikke anbefale det desværre, forretten var god og deserten vidunderlig. Men hovedretten hell NO. De fik hasselbachte kartofler som slet ikke var sprøde og kødet var bestemt heller ik det bedste.

Deres morgenmads buffet kostede 90,- og det var slet ik pengene værd. Værelserne var nu fine, men vi smed 500,- for værelse og morgenmad. Så det jo fint nok med prisen...

Anmeld

24. august 2011

Camillakn

Ni-ko-li-ne skriver:

Guuuuuuuud jeg læste det som om at han var een af gæsterne.... Ups.... Ja som gom ville jeg også foretrække nyt, men det er da kun fedt hvis de havde det fint med det :-)

Heh, nåeh nej. 

Jaeh hvis de så havde det.. Nej min mor var faktisk rigtig ked af at han valgte det. Men ja, han er lidt en bøv min mors mand... Desværre. 
Det var meget HANS bryllup og bestemt ikke min mors, hun havde ik så meget at skulle have sagt. Men man kan os vende den rundt det var min mors tredje gang og hans første. og man kan jo heller ik få alt hver gang Heh 

Anmeld

24. august 2011

samantha1986

Vores kommer til at ligge ca. på 30000 kr.

Vi har så også valgt at spare hvor vi kan.

Kærestens tøj købes på udsalg, det samme med mit, med mindre jeg køber kjolen i kina. Ringene er heller ikke dyre.

Festen holdes i et forsamlingshus, maden får vi udefra og drikkevarer er fra tyskland.

Vi har valgt at priotere selve festen, og lægge de fleste af pengene der. Alle små ting som jeg synes der skal være betaler jeg selv. F.eks vil jeg have kysseklokker som bordkort. Det er ikke en nødvendighed, så det må jeg selv betale.

Anmeld

24. august 2011

MIWULA

Camillakn skriver:

Hold da op det er holdt billigt så ???  

Jep der er også mange ting vi får billigt fordi vi kender nogle som kender nogle .

Anmeld

24. august 2011

MIWULA

Anonym skriver:

Dejlig pris der er til at forholde sig til
Og tillykke med det kommende bryllup.

Vil du fortælle hvor mange i bliver, hvor det skal holdes og hvad i sådan tænker af mad osv.?

Tak

Jamen vi blir omkring 65 pers og det skal holdes i et lokale vi får meget billigt. mad og sån har vi ikk besluttet oz for endnu men min stedfar er kok så han kender en der skal lave mad til oz så der spare vi oz lige nogle penge plus min brudekjole også lige kom lidt ned i pris og min mor betaler lidt af den oz  også har vi været i tyskland og købe drikkelse.  og vi har så heller ikk noget kørsel andet end vores egen bil.

Anmeld

24. august 2011

Fru Aagaard

henh01 skriver:

vores er beregnet til 65000 kr ( vi har ikke sat dato endnu, da vi ikke har pengene)

Beregningen ser således ud

mad i lokale med serviering og afrydning, fri bar, blomster og tidsubegrænset: 40000 kr (vi bliver 40)

Kørsel: 2000 kr

fotografering: 2000 kr (vi kender en fotograf)

hår, hud, negle, make-up: 2000 kr

ringe: 8000 kr

tøj til gommen og børnene: 5000 kr

brudebuket: 1000 kr

Mangler blomster til kirken i budgettet - det er vel også omkring 1000 kr.

Skal du ikke have en brudekjole ?

Eller har jeg set forkert, eller har du en

Anmeld

24. august 2011

henh01

Fru Aagaard skriver:

Skal du ikke have en brudekjole ?

Eller har jeg set forkert, eller har du en

Jo Den betaler min mor

Anmeld

24. august 2011

L.J.L

Anonym skriver:

Hvad kommer jeres til at koste og jer der er gift, hvad kostede det?

15.000,- kostede vores, inkl bryllupsrejsen

Anmeld

24. august 2011

Fru Aagaard

henh01 skriver:

Jo Den betaler min mor

Nårh, okay Lækkert...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.