Hindbærblad the???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. august 2011

Jemion

Er det noget i kunne finde på at prøve op til terminen ?

Jeg skal ned og købe det idag da jeg kun har hørt godt om det i forbindelse med at gøre kroppen klar til fødslen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Nynne88

Ved ikke engang hvad det er - ud over te?  Hehe. Er det noget vidunder middel eller? 

Anmeld

24. august 2011

RiUL

Skulle det fremme fødslen? I så fald lyder det ikke farligt, så måske man skulle prøve det

Er godt nok begyndt at blive træt i kroppen

Anmeld

24. august 2011

SaNiNa

Her drikker jeg rigtig meget hindbær the og vil sige det gør altså ikke rigtig noget, ved ikke om det fordi jeg har drukket det i flere år at det måske ikke virker, men tror nu heller ikke på det

Anmeld

24. august 2011

Jemion

Altså ved ikke om det virker men synes jeg har fået vild menses murren efter 1 kop ved ikke om det er theen der virker eller om det bare er kroppen der spiller mig et puds  Men synes jeg har haft det mærkeligt i kroppen idag så gad vide om theen bare skubber lidt på det der allerede måske er igang 

Anmeld

24. august 2011

MaybeBaby

Jemion skriver:

Er det noget i kunne finde på at prøve op til terminen ?

Jeg skal ned og købe det idag da jeg kun har hørt godt om det i forbindelse med at gøre kroppen klar til fødslen

Uuuuh, det kunne blive en mulighed, når jeg når længere hen i hvert fald. Hold os lige opdateret med den der murren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.