Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er det noget i kunne finde på at prøve op til terminen ?
Jeg skal ned og købe det idag da jeg kun har hørt godt om det i forbindelse med at gøre kroppen klar til fødslen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ved ikke engang hvad det er - ud over te? Hehe. Er det noget vidunder middel eller?
Skulle det fremme fødslen? I så fald lyder det ikke farligt, så måske man skulle prøve det
Er godt nok begyndt at blive træt i kroppen
Her drikker jeg rigtig meget hindbær the og vil sige det gør altså ikke rigtig noget, ved ikke om det fordi jeg har drukket det i flere år at det måske ikke virker, men tror nu heller ikke på det
Altså ved ikke om det virker men synes jeg har fået vild menses murren efter 1 kop ved ikke om det er theen der virker eller om det bare er kroppen der spiller mig et puds Men synes jeg har haft det mærkeligt i kroppen idag så gad vide om theen bare skubber lidt på det der allerede måske er igang
Jemion skriver: Er det noget i kunne finde på at prøve op til terminen ? Jeg skal ned og købe det idag da jeg kun har hørt godt om det i forbindelse med at gøre kroppen klar til fødslen
Uuuuh, det kunne blive en mulighed, når jeg når længere hen i hvert fald. Hold os lige opdateret med den der murren
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128