20+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.615 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. august 2011

lotte32

Efter veloverstået MD-scanning vil jeg nu også prøve at vise min mave frem herinde 

Jeg har i mange uger fået kommentarer som "Hold da op du er stooor"  og "det er da vist lige op over hva?"  

Men er jeg virkelig så stor??  eller hvad syns i??

Jeg har indtil nu i graviditeten tabt 5 kg de første ca. 10 uger pga opkast, og dem har jeg så taget på igen + 1 kg, dvs jeg er nu i 21.uge, 1 kg over startvægt... det er da ikke så slemt syns jeg....

Lotte Ø.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Carl-Emil's mor

lotte32 skriver:

Efter veloverstået MD-scanning vil jeg nu også prøve at vise min mave frem herinde 

Jeg har i mange uger fået kommentarer som "Hold da op du er stooor"  og "det er da vist lige op over hva?"  

Jeg har indtil nu i graviditeten tabt 5 kg de første ca. 10 uger pga opkast, og dem har jeg så taget på igen + 1 kg, dvs jeg er nu i 21.uge, 1 kg over startvægt... det er da ikke så slemt syns jeg....

Lotte Ø.

Hejsa

Jo du er altså ret stor og det ser jeg ingen grund til at du er ked over.. jeg er intet i forhold til dig.. ser ikke gravid ud kun om aftenen ellers ligner jeg bare en der har spist 15 kager for meget så jeg ser frem til at få SÅ stor og FLOT en mave som din er  

Anmeld

24. august 2011

lotte32

Höör skriver:

Hejsa

Jo du er altså ret stor og det ser jeg ingen grund til at du er ked over.. jeg er intet i forhold til dig.. ser ikke gravid ud kun om aftenen ellers ligner jeg bare en der har spist 15 kager for meget så jeg ser frem til at få SÅ stor og FLOT en mave som din er  

Ved heller ikke om jeg er direkte ked af det, syns bare det er über øv at man igen og igen og igen og....... skal sige "nej det er ikke op over, der er læææænge til"

men er dog glad for at jeg ikke har taget så meget på, bare det holder, med min søn tog jeg næsten 30 kg på og med min datter 20 kg håber at holde den under 10 kg denne gang

Lotte Ø.

Anmeld

24. august 2011

ønskebørn74

lotte32 skriver:

Lotte Ø.

Du er da slank søde!!!!!! Men du har en fiiiiin og smuk stor mave!!!!!!

Anmeld

24. august 2011

lotte32

ønskebarn74 skriver:

Du er da slank søde!!!!!! Men du har en fiiiiin og smuk stor mave!!!!!!

Mange tak Søde

Lotte Ø.

Anmeld

24. august 2011

Carl-Emil's mor

lotte32 skriver:

Ved heller ikke om jeg er direkte ked af det, syns bare det er über øv at man igen og igen og igen og....... skal sige "nej det er ikke op over, der er læææænge til"

men er dog glad for at jeg ikke har taget så meget på, bare det holder, med min søn tog jeg næsten 30 kg på og med min datter 20 kg håber at holde den under 10 kg denne gang

Lotte Ø.

Ville du synes det var federe at folk IKKE troede på du var gravid fordi det ikke kunne ses??

Du er 3 gangs fødende!! Du skal have kæmpe stor smuk unik mave

Ellers så bytter vi bare for jeg er træt af " Er du nu helt sikker på at han stadigvæk er derinde? Man kan jo slet ikke se du er gravid"

Anmeld

24. august 2011

lotte32

Höör skriver:

Ville du synes det var federe at folk IKKE troede på du var gravid fordi det ikke kunne ses??

Du er 3 gangs fødende!! Du skal have kæmpe stor smuk unik mave

Ellers så bytter vi bare for jeg er træt af " Er du nu helt sikker på at han stadigvæk er derinde? Man kan jo slet ikke se du er gravid"

Nej ville helt sikkert osse syns det var surt hvis folk ikke kunne se det

Men sådan er det jo nok for os alle, har man stor mave ville man ønske det var lidt mindre og har man ingen mave ville man ønske den var større

Og ja, det vigtigste er jo at bebs er derinde og har det godt

Lotte Ø.

Anmeld

24. august 2011

Carl-Emil's mor

lotte32 skriver:

Nej ville helt sikkert osse syns det var surt hvis folk ikke kunne se det

Men sådan er det jo nok for os alle, har man stor mave ville man ønske det var lidt mindre og har man ingen mave ville man ønske den var større

Og ja, det vigtigste er jo at bebs er derinde og har det godt

Lotte Ø.

Absolut men du kan bare sende lidt mave fylde denne vej jeg modtager det med kyshånd

Anmeld

24. august 2011

Nessie

Det er en flot mave, og grin bare lidt af dem der kommenterer, eller sig, nej nej, der er bare 4 derinde Så holder de nok op med dumme spørgsmål

Anmeld

24. august 2011

lotte32

Nessie skriver:

Det er en flot mave, og grin bare lidt af dem der kommenterer, eller sig, nej nej, der er bare 4 derinde Så holder de nok op med dumme spørgsmål

hihi ja det ku være jeg skulle prøve det 

plejer at sige at jeg har ligge for længe til hævning i solen, eller at jeg kom til at sluge en badebold i sommerferien

og tak

Lotte Ø.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.