hmm mon det var veer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. august 2011

ønskeprinsesse2011

min kæreste er ret sikker på jeg havde veer hele natten. men kan man godt det når slimproppen ik er gået.

jeg havde bare så mege ondt over mit skamben som trak om i lænnen og min mave blev ik hård som ved plukveer. men for hunde da det gjorde av. har slet ik sovet i nat fordi det gjorde så ondt. tog dog en pamol for at få lidt ro til at kunne slappe af. men de hvalp ik helt...

tror i det var veer?? her til morgen har jeg stadig ondt men mere som plukveer. skal til jm her kl 10.40

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Nynne88

Jeg ville spørge jordemoderen . Men der skal jo ske meget "dernede" når vi skal føde, så jeg gætter på at det hele bare er ved at løsne sig lidt . Håber du kan få sovet lidt i løbet af dagen. 

Anmeld

24. august 2011

maryjane

Tjah, det er ikke til at sige. Havde noget der lyder lidt som det natten til i går, hvor jeg havde haft menssmerter det meste af dagen og været sløj. I går gik noget af slimproppen (TROR JEG), men nu sker der ikke rigtigt noget.

Lad os da høre hvad din JM synes (:

Anmeld

24. august 2011

SaNiNa

Det kunne godt lyde som veer, men det kan også være den lille kom synker længer ned af det gør pisse ondt.

Men ringe til din jordmoder eller fg så de lige kan tjekke op det på

Anmeld

24. august 2011

ønskeprinsesse2011

nu har jeg været ved jm.... og hun sagde det sagtens kunne ha været veer jeg havde i aftes og i nat. prinsessen blev vurderet til 2700g. men var dog slet ik spor livlig og mærker hende næsten heller ik mere. så jeg skal på fg senere til rundvisning og for at få kørt en kurve..

jeg havde 6 plukveer på de 20min jeg var hun min jm.

Anmeld

24. august 2011

SaNiNa

ønskeprinsesse2011 skriver:

nu har jeg været ved jm.... og hun sagde det sagtens kunne ha været veer jeg havde i aftes og i nat. prinsessen blev vurderet til 2700g. men var dog slet ik spor livlig og mærker hende næsten heller ik mere. så jeg skal på fg senere til rundvisning og for at få kørt en kurve..

jeg havde 6 plukveer på de 20min jeg var hun min jm.

uuuh mon der er endnu en baby på vej.

Mine plukveer er også kommet godt tilbage igen. men tror nu slet ikke hun gider ud, lige nu når hun ikke kan sætte rigtig fut i tingene

Anmeld

24. august 2011

MaybeBaby

ønskeprinsesse2011 skriver:

min kæreste er ret sikker på jeg havde veer hele natten. men kan man godt det når slimproppen ik er gået.

jeg havde bare så mege ondt over mit skamben som trak om i lænnen og min mave blev ik hård som ved plukveer. men for hunde da det gjorde av. har slet ik sovet i nat fordi det gjorde så ondt. tog dog en pamol for at få lidt ro til at kunne slappe af. men de hvalp ik helt...

tror i det var veer?? her til morgen har jeg stadig ondt men mere som plukveer. skal til jm her kl 10.40

Man kan godt have veer uden slimproppen er gået, og skønt at du er kommet så langt i forløbet Hvordan gik det på FG?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.