Totalt ammehjerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

918 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. august 2011

businesstigger

Troede ellers ikke jeg var hårdt ramt af det ...Ja altså jeg bruger jo kontaktlinser. Ikke høj styrke men forskellig styrke. Et par mdr efter David blev født stod jeg pludselig og så mig i spejlet og kunne pludselig ikke huske hvilken linse der sku i hvilket øje. Virkelig ikke huske det. Det var helt væk. Efter lidt argumentation frem og tilbage nåede jeg frem til at den svage linse gik i højre øje og den stærkere i venstre. Det har jeg så gået med i 6 mdr. Nu fik jeg så en ny sending linser og deri lå en følgeseddel med hvilke linser pakken indeholdt. Som den skarpe læser måske har gættet har jeg de sidste 6 mdr byttet om på højre og venstre kontaktlinse. God damn it!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

AnneBJ

businesstigger skriver:

Troede ellers ikke jeg var hårdt ramt af det ...Ja altså jeg bruger jo kontaktlinser. Ikke høj styrke men forskellig styrke. Et par mdr efter David blev født stod jeg pludselig og så mig i spejlet og kunne pludselig ikke huske hvilken linse der sku i hvilket øje. Virkelig ikke huske det. Det var helt væk. Efter lidt argumentation frem og tilbage nåede jeg frem til at den svage linse gik i højre øje og den stærkere i venstre. Det har jeg så gået med i 6 mdr. Nu fik jeg så en ny sending linser og deri lå en følgeseddel med hvilke linser pakken indeholdt. Som den skarpe læser måske har gættet har jeg de sidste 6 mdr byttet om på højre og venstre kontaktlinse. God damn it!!!!

Ahahah!!! Åbner der sig så en helt ny verden for dig nu??

Åh mand jeg griner!!

Anmeld

24. august 2011

businesstigger

Jeg tænker i hvert fald at måske trætheden ikke kun har skyldets at have en baby i  huset men også at øjnene har været på overarbejde

Anmeld

24. august 2011

Mettemus

Ahahahaha! Hvor er det GODT! Hvordan har du undgået hovedpine osv?

You gotta love ammehjerne!

Anmeld

24. august 2011

businesstigger

Mettemus skriver:

Ahahahaha! Hvor er det GODT! Hvordan har du undgået hovedpine osv?

You gotta love ammehjerne!

Jeg har nok bare tænkt at ondt i hovedet var manglende søvn, kaffe ell. lign. Og for at det ikke ska være løgn synes jeg faktisk at jeg har mere ondt i hovedet i dag. Tænker at det er hårdt arbejde for øjnene at vende sig til den rigtige styrke igen

Anmeld

24. august 2011

Lilje82

24. august 2011

piadas

24. august 2011

Maria-s

hehehehehehehehehehehe

Jaja men det er vel bedre sent end aldrig at finde ud af det???

Anmeld

25. august 2011

CA

Smart!! 

Her har jeg også nogengange lidt svært ved at huske det. Har min lille huske-sætning "højre-højest!" Måske du kan huske det en anden gang så?

Anmeld

25. august 2011

businesstigger

Maria-s skriver:

hehehehehehehehehehehe

Jaja men det er vel bedre sent end aldrig at finde ud af det???

Helt sikkert bedre sent end aldrig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.