Doner æg i dec 2010 fra riget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.686 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. august 2011

Anonym trådstarter

Hej ville bare høre om der var nogen der var så heldige at modtage doneræg fra riget i dec sidste år. de er blevet sat op omkring den 16-18 dec.

bare nysgerrig andet var det ikke.

Vi ved at de 4 æg vi donerede blev givet til to par og at de også skulle have sat æg op samme dag som os.

Vores lykkeds i første hug og jeg skal føde på mandag.

Ville bare vide om de to andre par var lige så heldige som os med at få en dejlige julegave.

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Vial

Tillykke med graviditet og skide flot I valgte at glæde to andre par med den ultimative gave!!

Synes måske bare det er lidt kikset at "efterlyse" parrene. Tror jeg ville få et alvorligt sug i maven på den ærgelig måde, hvis jeg kunne genkende mig selv i det du skriver.

Men skide flot du donerede :-)

Anmeld

24. august 2011

132319

KaMa skriver:

Tillykke med graviditet og skide flot I valgte at glæde to andre par med den ultimative gave!!

Synes måske bare det er lidt kikset at "efterlyse" parrene. Tror jeg ville få et alvorligt sug i maven på den ærgelig måde, hvis jeg kunne genkende mig selv i det du skriver.

Jeg er meget enig!

Anmeld

24. august 2011

SpunkenJo

KaMa skriver:

Fuldstændig enig.

Det smukke er jo netop at man har givet en gae væk, som man altså ikke længere har "ejerskab" i.......

Syns det er en smule usmageligt at efterlyse modtagerne de er garanterer i forvejen ydmyge og evigt taknemmmelige, men hvordan skal man lige forholde sig til at giveren ligefrem efterlyser en....?
- endnu mere ydmyghed, underkastelse, dårlig samvittighed.....

(sat på spidsen, I know!!!)

Anmeld

24. august 2011

Anonym trådstarter

Det var jo derfor at jeg gjorde det anonymt og havde krydset af at man kunne svare det anonymt. Det var ikke fordi jeg ville vide hvem det var. Syntes bare det ville være rart at om det var blevet til noget. Andet var det ikke.

Om det giver nogen et sug i maven eller ej det er jeg jo ikke herre over. 

Lovgivningen er sådan da at jeg jo har afskrevet mig alle rettigheder over for æggene og ud over det har jeg ikke mulighed for at sige at hvis forældre eller barn senere har lyst til at undersøge hvor det er fra, og hvorfor barnet  har den næse som det her eller noget. Hvor det rent faktisk er en mulighed med sæddoner.

Anmeld

24. august 2011

Anonym trådstarter

jeg kan ikke forstå hvorfor du mener at de skal føle sig ydmyde og underkastede og dårlig samvittigher.

hvis ikke at jeg havde lyst til at donere havde jeg jo ikke gjort det. Det svare til at du ville have samme følelser hvis du blev opereret og modtog blod eller knoglemarv. Det er der da heller ikke nogen skam i. Men derfor er det da stadig en fed fornemmelse at vide om man ved sin gernign har hjulpet nogen eller om det var en ligegyldig gestus.

Men hvis jeg har pisset nogen meget af så vil jeg da undskylde. Jeg så ikke noget problem i det. Folk vælger jo selv om de har lyst til at svare. Men nu havde de da muligheden

Anmeld

10. januar 2012

prinsesse snullergøj

Anonym skriver:

Hej ville bare høre om der var nogen der var så heldige at modtage doneræg fra riget i dec sidste år. de er blevet sat op omkring den 16-18 dec.

bare nysgerrig andet var det ikke.

Vi ved at de 4 æg vi donerede blev givet til to par og at de også skulle have sat æg op samme dag som os.

Vores lykkeds i første hug og jeg skal føde på mandag.

Ville bare vide om de to andre par var lige så heldige som os med at få en dejlige julegave.

knus

kan du skrive til mig ?

det har ikke noget med dine æg at gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.