Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Moster Lagkage skriver: bare i orden.
bare i orden.
Kravlegården og bogen, hvor i landet har du det stående/liggede ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MelikkazMoar skriver: Kravlegården og bogen, hvor i landet har du det stående/liggede ?
ved herning. dog er manden tit i gentofte, og andre steder rundt i det danske land.
Moster Lagkage skriver: ved herning. dog er manden tit i gentofte, og andre steder rundt i det danske land.
Vi Bor i Taastrup så det er nok intet problem hvordan ser det ud med at holde det til efter den 1 ?
MelikkazMoar skriver: Vi Bor i Taastrup så det er nok intet problem hvordan ser det ud med at holde det til efter den 1 ?
årh det ved jeg ikke, har godt nok dårlige erfaringer med det, da folk ofte springer fra igen.
Moster Lagkage skriver: årh det ved jeg ikke, har godt nok dårlige erfaringer med det, da folk ofte springer fra igen.
det forstår jeg godt ..
Moster Lagkage skriver: sengehimmel med peter plys og hafferlaffen
sengehimmel med peter plys og hafferlaffen
Hvad skal du have for sengehimmelen? og hvad er porto? hvad med stativ til den?
WiitrioeN skriver: Hvad skal du have for sengehimmelen? og hvad er porto? hvad med stativ til den?
75, jeg har stativet i brug. så den følger ikke med. den vejer ca 600 så kommer til at koste 40 kr at sende
MelikkazMoar skriver: det forstår jeg godt ..
men hvis den stadig er her til den første så tænker jeg på dig
Moster Lagkage skriver: men hvis den stadig er her til den første så tænker jeg på dig
tusind tak.. jeg skriver lige først på måneden
MelikkazMoar skriver: tusind tak.. jeg skriver lige først på måneden
det lyder bare fint. men hvis du falder over reserver så skal manden til gentofte mandag mener jeg.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128