Nysgerrighed omkring MD

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. august 2011

-Sigrid-

Så, jeg skal til MD - og jeg vil gerne vide hvordan/hvornår man spørge scannings-personen om hvad man får? (:

Og bare lige til orentering, så betragter jeg ikke MD som en kønsscanning, og første priotet er selvfølgelig at Krøllen har det godt!

Uuuuh, glæder mig! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Frøken J.

-Sigrid- skriver:

Så, jeg skal til MD - og jeg vil gerne vide hvordan/hvornår man spørge scannings-personen om hvad man får? (:

Og bare lige til orentering, så betragter jeg ikke MD som en kønsscanning, og første priotet er selvfølgelig at Krøllen har det godt!

Uuuuh, glæder mig! 

Jeg sagde bare, da jeg skulle til at lægge mig, om det muligvis var sådan, at hun kunne se efter kønnet, når hun havde checket efter, hvordan den lille havde det. Det var intet problem

Anmeld

23. august 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Vores spurgte med det samme os inden hun satte den på om vi ville vide det hvis hun kunne se det...

Ellers vil jeg sige det med det samme om det er muligt at de lige kigger efter...

Anmeld

23. august 2011

bøgelund

-Sigrid- skriver:

Uuuuh, glæder mig! 

90 % sikkert spørger hun dig.. ellers siger du bare i starten, at når hun når så langt, vil i gerne vide kønnet.. 

vores spurgte dog om vi ville vide det.. 

Anmeld

23. august 2011

LinLin

Hende der scannede mig spurgte selv om der var "noget andet" vi skulle kigge efter inden hun begyndte

Ellers siger du da bare når du lægger dig op at du gerne vil vide hvad det er, hvis det kan ses

Anmeld

23. august 2011

Majbriteriksen

-Sigrid- skriver:

Uuuuh, glæder mig! 

Jeg tror bare jeg sagde fra starten af at vi gerne ville vide kønnet hvis det var muligt at se det. Så kunne hun jo tjekke det når hun nu var i de regioner

Anmeld

23. august 2011

-Sigrid-

Okay, mange tak, troede næsten der skulle en del overtalelses til

Anmeld

23. august 2011

chael

-Sigrid- skriver:

Uuuuh, glæder mig! 

De efterhånden 3 gange jeg har været afsted, har jeg spurgt nogenlunde således;

"Hvis du kan se kønnet vil vi gerne vide det, men det er ikke det der er det vigtige for os". Og de har her gang med glæde fortalt os kønnet.

Er blevet scannet på Hillerød alle gange.

*Camilla 34+6

Anmeld

23. august 2011

-Sigrid-

chael skriver:

De efterhånden 3 gange jeg har været afsted, har jeg spurgt nogenlunde således;

"Hvis du kan se kønnet vil vi gerne vide det, men det er ikke det der er det vigtige for os". Og de har her gang med glæde fortalt os kønnet.

Er blevet scannet på Hillerød alle gange.

*Camilla 34+6

Mange tak for svar

Er bare bange for at komme til at virke som om det er det der er det vigtige for os - men det betyder jo ingenting ift hvis babyen fx har et lille hul i hjertet eller noget (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.