hjælp ang køb og bruger offline

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.196 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. august 2011

millesofie

hjælp mig please

jeg har købt to huer af en bruger herinde og overført pengene og så er hun bare ikke online mere

hun sage at det var hende mor som strikkede dem og at de var færdige og at hun ville sende dem når hun modtog pengene, men hun har ikke været online siden

det er lounika kan nogen gøre noget?? give mig hendes rigtige navn og evt en adresse eller telefon nr  for jeg er nok lidt gal lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

morethanperfect

millesofie skriver:

hjælp mig please

jeg har købt to huer af en bruger herinde og overført pengene og så er hun bare ikke online mere

hun sage at det var hende mor som strikkede dem og at de var færdige og at hun ville sende dem når hun modtog pengene, men hun har ikke været online siden

det er lounika kan nogen gøre noget?? give mig hendes rigtige navn og evt en adresse eller telefon nr  for jeg er nok lidt gal lige nu

Hvornår har du overført pengene til hende ?

Det kan jo være der er kommet noget i vejen .. Det er vidst ikke længe siden hun har født ..

Anmeld

23. august 2011

Puller

millesofie skriver:

hjælp mig please

Kan desværre ikke hjælpe, men jeg har handlet med hende flere gange uden nogen problemer.

Anmeld

23. august 2011

millesofie

morethanperfect skriver:

Hvornår har du overført pengene til hende ?

Det kan jo være der er kommet noget i vejen .. Det er vidst ikke længe siden hun har født ..

23 juni

Anmeld

23. august 2011

Palaja

Jeg har tlf nr. Du får det lige i en pb

Anmeld

23. august 2011

morethanperfect

millesofie skriver:

23 juni

Holda op .. Det var længe siden :O

Så har hun sikkert glemt det Hvor træls altså !

Har handlet med hende flere gange uden problemer ellers..

Anmeld

23. august 2011

millesofie

Palaja skriver:

Jeg har tlf nr. Du får det lige i en pb

takker

synes bare det er så mærkeligt at hun slet ikke gør et eller andet

altså de blev overført den 23 juni

Anmeld

23. august 2011

Palaja

millesofie skriver:

takker

Vil tro det er blevet glemt i babyræset? Hun har vist lige født... Jeg har lige overført penge i dag, og hun kontaktede mig på sms... Så forhåbentlig er det bare en forglemmelse fra hendes side.

Anmeld

23. august 2011

Frøken J.

millesofie skriver:

takker

Hun har nok glemt det, hun har jo en nyfødt Synes det er lidt synd at hænge hende ud her.. Jeg ved godt det ikke er sådan du mener det, og du skal selv. have dine varer, men så var det måske bedre at kontakte staff og bede dem tage hånd om det

Jeg vil i hvert fald bare sige, så hun ikke kommer i bad standing, at jeg før har handlet med hende 100% problemfrit!

Anmeld

23. august 2011

millesofie

Palaja skriver:

Vil tro det er blevet glemt i babyræset? Hun har vist lige født... Jeg har lige overført penge i dag, og hun kontaktede mig på sms... Så forhåbentlig er det bare en forglemmelse fra hendes side.

ja det håber jeg, ville heller ikke hænge nogen ud, men aner ikke hvor jeg ellers skal sige det henne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.