Anbefal børnehave omkring amagerbro!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

916 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. august 2011

Malene84

Hey girls...

Pyyhhh... er blevet gjort opmærksom på, at jeg skal til at skrive drengene op til børnehave! Problemet er, at jeg ikke kender til børnehaver herude, og jeg kender ingen som har børn i børnehave.

Kender I nogen - har I hørt om en - anbefal endelig, hvis I ved noget. Så vil jeg selv undersøge sagen nærmere og aftale besøg.

Jeg er egentlig mest til en (ren) børnehave - altså ikke en Integreret institution! Men hører gerne argumenter for og imod.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Violamusensmor

Malene84 skriver:

Hey girls...

Pyyhhh... er blevet gjort opmærksom på, at jeg skal til at skrive drengene op til børnehave! Problemet er, at jeg ikke kender til børnehaver herude, og jeg kender ingen som har børn i børnehave.

Kender I nogen - har I hørt om en - anbefal endelig, hvis I ved noget. Så vil jeg selv undersøge sagen nærmere og aftale besøg.

Jeg er egentlig mest til en (ren) børnehave - altså ikke en Integreret institution! Men hører gerne argumenter for og imod.

Ned til mig i "Det lille univers" 

Anmeld

24. august 2011

Malene84

Violamusensmor skriver:

hahaha er du dernede søde? guuuud... jamen jeg kender et sæt twins der går dernede  og det halve af min mødregruppes børn er vidst også skrevet op dernede.

Men pyyyh det ligger lidt langt væk

Anmeld

24. august 2011

Violamusensmor

Malene84 skriver:

hahaha er du dernede søde? guuuud... jamen jeg kender et sæt twins der går dernede  og det halve af min mødregruppes børn er vidst også skrevet op dernede.

Men pyyyh det ligger lidt langt væk

Hihi yeps jeg er gok i børnehaven

Ellers er galaxen jo fantastisk, men også meget svær at få plads i

Anmeld

24. august 2011

AWO

Tja.. Jeg kender en, jeg nok ikke ville vælge. Skriver lige en PB.

Anmeld

16. januar 2013

Malene84

Tager den lige op igen.... mangler stadig BØRNEHAVEN

Anmeld

16. januar 2013

Malene84

Violamusensmor skriver:

Søde ven... er du stadig dernede eller har du fået job i Jacob holms minde (shit... kan ikke huske om det er det den hedder... haha)

Anmeld

21. april 2013

Violamusensmor

Malene84 skriver:

Søde ven... er du stadig dernede eller har du fået job i Jacob holms minde (shit... kan ikke huske om det er det den hedder... haha)

UPS bedre sent end aldrig Jeg er i Jacob holm i bybørnehaven nu Har du fået pladser?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.