Nu vi er igang med at efterlyse.. Hvor er TRYNEN??? (T)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. februar 2008

Hyner

halloooo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2008

ivfmarie

tjaaa... og hvad med Bacon? Og alle de andre? Er vi to mon de eneste uden et rigtigt liv?

Marie - keeeder mig

Anmeld

28. februar 2008

ka li ja

jeg er her lige lidt.. skal godt nok lige ud og tisse:'(

Anmeld

28. februar 2008

Hyner

Ja du har ret.... Lidt pinligt:$ VI HAR IKKE NOGET LIV:'( det var jo det vi viede til NB og nu til BABY.DK.... Pyhhh sikke et ægteskab

Anmeld

28. februar 2008

ivfmarie

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] jeg er her lige lidt.. skal godt nok lige ud og tisse:'([/citat] husk at vaske fingre ;)

Anmeld

28. februar 2008

Tynen

Har lige taget de ondeste hår-billeder!!

Har lidt af en identitetskrise (Er det et ord?! :)) siden i går, så har bare stenet hele aftenen :) - Kan sgu ikke rigtig finde ud af mit liv i tiden - Hvad skal man vælge af job, hvilken person vil man udstråle, skal jeg farve mit hår mørkt for at blive taget seriøst.. Ja, en masse bla bla :)

Men nu er jeg på - Og håber på at mit billede bliver valideret SOON! :)

Trine

Anmeld

28. februar 2008

Hyner

Ohh det kender jeg godt... Alle de dumme tanker der kommer snigende når mørket er brudt frem... ØVVV Det er bare sådan nedtur,,,
Kæmpe Krams Henriette - forstående

Tynen skriver:

Har lige taget de ondeste hår-billeder!!

Har lidt af en identitetskrise (Er det et ord?! :)) siden i går, så har bare stenet hele aftenen :) - Kan sgu ikke rigtig finde ud af mit liv i tiden - Hvad skal man vælge af job, hvilken person vil man udstråle, skal jeg farve mit hår mørkt for at blive taget seriøst.. Ja, en masse bla bla :)

Men nu er jeg på - Og håber på at mit billede bliver valideret SOON! :)

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.