andre gravide med epilepsi ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

266 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. august 2011

Dinsen

Hejsa... 

Er super lykkelig nu er det endlig, vi udvider familien... Men alligevel er jeg nervøs for hvordan min epilepsi vil udarte sig... og om det vil påvirke fosteret, og 1000 andre ting!

Har self. sygehus og læger inde over så der er jo fuld ud styr på det.. Men derfor syntes jeg bare jeg mangler en der ved hvad jeg snakker om... (hvis det giver mening)

Kh Dinsen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

B&J

Nej dit epilepsi påvirker ikke dit barn mange gravide i deres førløb besvimer, og jeg gjorde det også óg der skete ingen ting barnet har det jo trygt og godt inde i maven for snakkede nemlig meget med min læge om det jeg har ikke epilepsi, men jeg besvimer engang i mellem og ingen ved hvorfor desværre

Anmeld

24. august 2011

Isabella_mor

min søster har epilepsi og havde mange anfald under hendes graviditet... min niece har ikke taget skade så vidt jeg ved... hun har ADHD men det kan jo være af mange årsager... 

men hun faldt mange gange og slog sig min søster. og hver gang hun fik et anfald kom hun på sugehuset til tjek bagefter.... 

så stol på dine læger og hvis du er bange efter et anfald kan du garanteret få lov til at komme ind og blive tjekket på sygehuset...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.