Kunne du mærke, da ægget satte sig fast i livmoderen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kunne du mærke, da ægget satte sig fast i livmoderen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.022 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. august 2011

esiuol

Jeg blev insemineret for lidt under en uge siden, og prøver nu at gætte mig frem til, om der er en lille baby på vej eller ej.

I løbet af de næste par dage skulle det befrugtede æg gerne sætte sig fast, og i den forbindelse spekulerede jeg på, hvor mange af jer der er/har været gravide, der oplevede implantationssmerter og/eller -blødning.

I må også gerne skrive i en kommentar til afstemningen, hvis I havde andre symptomer på graviditet inden i kunne teste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

modesty

Et godt råd - selvom jeg ved at det er svært ;-)

Lad være med at gætte og tro og mærke efter o.s.v. Du bliver bare bims i knolden. De tre første gange jeg fik lagt æg op, var der små stikkende fornemmelser, nogle gange temmelig markante. Jeg lagde det ene og det andet i dem. Den fjerde gang mærkede jeg ingenting - og dér var jeg gravid.

Man kan bare ikke analysere og føle og gætte sig frem til noget som helst. Din krop kan virkelig snyde dig når du ønsker dig noget så brændende. Det bedste for din psyke er at tage den med ro og vente til testdag.

Og pøj pøj med det :-)

Anmeld

23. august 2011

Ciss

Særlig første gang mærkede jeg det. Det gjorde forbavsende ondt egentlig, til at være noget så småt.....

Men det var ikke til at tage fejl af - kunne i hvert fald ikke forestille mig, hvad det ellers kunne være - , og en del senere var testen jo positiv....

Ved den anden graviditet var det ikke fuldt så tydeligt, men jeg mærkede det stadig.

Skal uanset krydse fingre for dig!

Anmeld

23. august 2011

esiuol

Jeg ville ønske, jeg kunne, Modesty, men desværre er det vist ikke indenfor min hjernes fatteevne, at den skal holde op med at analysere alting.Derfor har jeg valgt at tage mine naturvidenskabs-briller på og se lidt på statistikken i stedet

Anmeld

23. august 2011

Mumto3

1., 2. og 4. gang jeg blev gravid kunne jeg intet mærke. Men 3. gang jeg blev gravid sad jeg midt i et møde på mit arbejde, og pludselig kunne jeg bare mærke: NU bliver jeg gravid!!!!

Jeg kunne overhovedet ikke koncentrere mig om noget som helst!!! Det var så vildt!!! Jeg kunne bare mærke at ægget satte sig fast. Men altså det var kun 1 ud af 4 gange jeg kunne mærke det!

Anmeld

24. august 2011

esiuol

@ Ciss og Mumto3: Tak for jeres historier. Det er interessant at høre, at det kan være så forskelligt fra gang til gang.

En af grundende til, at jeg spurgte var, at jeg for omkring 6 måneder siden oplevede at pletbløde (meget lidt) i 1½ dags tid ca. en uge før forventet menstruation. Dernæst kom menstruationen 5 dage for sent - men jeg testede ikke positiv ved graviditetstest på noget tidspunkt, men jeg er overbevist om, at det var en implantationsblødning, hvor det bare enten ikke fik ordentlig fat eller gik til grunde.

Jeg var derfor også nysgerrig på, om jeg mon kunne forvente, at det samme ville ske næste gang. For så kunne jeg nok ikke være blevet gravid i denne runde, da jeg endnu ikke har mærket noget til noget (andet end lidt niv i æggestokkene, men det kan jeg normalt også godt opleve i dagene op til menstruation under alle omstændigheder).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.