hvad siger vægten tøser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.452 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. august 2011

NLME<3

Hey i skønne mødre til november børn  jeg blev så glad da jeg stilte mig på vægten i morges, den siger + 5,9 kg  og er i dag 29+0 under sidste graviditet tog jeg 32 kg på i alt! så er så glad så glad for at den ser bedre ud denne gang  hvad siger vægten hos jer? nyder i ellers og være gravide?

Mange kram fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Sine Normann

NLME<3 skriver:

Hey i skønne mødre til november børn  jeg blev så glad da jeg stilte mig på vægten i morges, den siger + 5,9 kg  og er i dag 29+0 under sidste graviditet tog jeg 32 kg på i alt! så er så glad så glad for at den ser bedre ud denne gang  hvad siger vægten hos jer? nyder i ellers og være gravide?

Mange kram fra mig

Jeg er så i uge 30+4, dvs med termin d.28/10(men regner med novemberbaby). Vægten siger +4,7. Så det er helt ok.

Anmeld

23. august 2011

babyMark

Min vægt siger + 9,5-10 kg og er 26+4 idag. Tog 14-15 kg på sidste gang jeg var gravid, så håber jeg kan holde vægten på de der 14-15 kg, men synes lige pludselig det er gået meget stærkt med de sidste 4-5 kg. Satser på det går lidt i stå igen omkring uge 30

Anmeld

23. august 2011

NLME<3

Sine Normann skriver:

Jeg er så i uge 30+4, dvs med termin d.28/10(men regner med novemberbaby). Vægten siger +4,7. Så det er helt ok.

uha det er også super flot  er det første graviditet? 

Anmeld

23. august 2011

NLME<3

babyMark skriver:

Min vægt siger + 9,5-10 kg og er 26+4 idag. Tog 14-15 kg på sidste gang jeg var gravid, så håber jeg kan holde vægten på de der 14-15 kg, men synes lige pludselig det er gået meget stærkt med de sidste 4-5 kg. Satser på det går lidt i stå igen omkring uge 30

ja vi har jo 10-15 kg og gør med, er det ikke sådan?   havde for en mdr. også kun taget 3 kg på, og så kom der næsten tre kg. på på fjorten dage, og så står den stille igen, synes det kommer lidt i små perioder, men det er også super 

Anmeld

24. august 2011

Sine Normann

Det er nemlig min første graviditet. Har bare altid troet og frygtet, at jeg var en af de piger der tog 30 kilo på og så ikke kunne komme af med dem igen. Jeg er nemlig ikke et nips i forvejen, så... Min søster tog så 18 kilo på i sin første graviditet, men havde smidt det hele ugen efter fødslen. Det var nemlig mest vandet i kroppen, der vejede. ;o)

Anmeld

26. august 2011

NLME<3

Sine Normann skriver:

Det er nemlig min første graviditet. Har bare altid troet og frygtet, at jeg var en af de piger der tog 30 kilo på og så ikke kunne komme af med dem igen. Jeg er nemlig ikke et nips i forvejen, så... Min søster tog så 18 kilo på i sin første graviditet, men havde smidt det hele ugen efter fødslen. Det var nemlig mest vandet i kroppen, der vejede. ;o)

ja så er det jo super skønt  ja synes også jeg er begyndt og få noget vande i kroppen, især de dage hvor det er varmt i vejret hvordan sover du om natten?

Anmeld

26. august 2011

Ølgaard

Halløj piger/kvinder

Ja jeg er så 30+1 idag har termin 3/11 jeg har desværre taget 12 kg men det går langsomt derop ad så håber jeg kan holde den lidt der omkring fra nu af...

Det er min første graviditet, så har jo fået afvide jeg kan tage mere på første gang

Men det skræmmer mig ikke, da jeg slet ikke har mærket noget til min graviditet som sådan.. ingen kvalme ingen ting... så overlever nok der kommer lidt ekstra kilo på...

God dag til jer alle

Anmeld

26. august 2011

Sine Normann

NLME<3 skriver:

ja så er det jo super skønt  ja synes også jeg er begyndt og få noget vande i kroppen, især de dage hvor det er varmt i vejret hvordan sover du om natten?

Jeg sover på begge sider og så kan jeg stadig sove liggende på ryggen. Så ingenting der heller.

Anmeld

26. august 2011

babyMark

NLME<3 skriver:

ja vi har jo 10-15 kg og gør med, er det ikke sådan?   havde for en mdr. også kun taget 3 kg på, og så kom der næsten tre kg. på på fjorten dage, og så står den stille igen, synes det kommer lidt i små perioder, men det er også super 

ja satser også på det holder

Jeg sover fint om natten....behøver næsten ikke at stå op for at tisse. Og har det faktisk super skønt for tiden.

Fik lige en halv times fuld krops massage idag... Det var skønt. Og kunne godt mærke diverse spændinger, så glæder mig endnu mere til barsel nu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.