vending

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.840 visninger
20 svar
0 synes godt om
23. august 2011

SaNiNa

Imorgen skal lillepigen forsøges vendes og sikke alle de tanker som er komme siden jeg var ved jdm til formiddag.

Så nu får i lige en masse spørgsmål

Hvor mange af jer løkkedes det for?

Endte det i pks?

Gør det ondt?

og hvilken muligheder har man for at føde selv hvis det ikke lykkes?

iiih der er bare så lang tid til i morgen tidlig med alle de tanker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

Imorgen skal lillepigen forsøges vendes og sikke alle de tanker som er komme siden jeg var ved jdm til formiddag.

Så nu får i lige en masse spørgsmål

Hvor mange af jer løkkedes det for?

Endte det i pks?

Gør det ondt?

og hvilken muligheder har man for at føde selv hvis det ikke lykkes?

iiih der er bare så lang tid til i morgen tidlig med alle de tanker

Ih altså... Håber det lykkes... Skal selv til jordemoder i morgen, og får svar på hvordan hun ligger... Lige pt. mærkes det som om hendes hoved er ved min barm...

Jeg  søde... 

Anmeld

23. august 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Ih altså... Håber det lykkes... Skal selv til jordemoder i morgen, og får svar på hvordan hun ligger... Lige pt. mærkes det som om hendes hoved er ved min barm...

Jeg  søde... 

Jeg har slet ikke været i tvivl om at hun stod forkert har ingen aktivitet foroven kun ned ad til.

og jdm mente også det var derfor jeg var meget øm foroven af maven.

Er bare så pisse nervøs for har sådan på fornemmelsen at hun ikke vil vende sig

Anmeld

23. august 2011

Nynne88

Har ikke selv prøvet det, men jeg har læst at det lykkes halvdelen af gangene de prøverFor at det lykkes for jer 

Anmeld

23. august 2011

SaNiNa

Nynne88 skriver:

Har ikke selv prøvet det, men jeg har læst at det lykkes halvdelen af gangene de prøverFor at det lykkes for jer 

Tak, syntes ikke jeg rigtig kan finde noget om det på nettet. fandt en folder fra ouh men den gav mig ikke rigtig de svar jeg ledte efter

Anmeld

23. august 2011

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

Jeg har slet ikke været i tvivl om at hun stod forkert har ingen aktivitet foroven kun ned ad til.

og jdm mente også det var derfor jeg var meget øm foroven af maven.

Er bare så pisse nervøs for har sådan på fornemmelsen at hun ikke vil vende sig

Her mærker jeg så allermest aktivitet i siderne... Hovedet i venstre side af maven, og benene i højre... Sommetider hovedet i højre side også... 

Forstår godt du er hamrende nervøs... Det er jeg skisme også selv... Sidste gang sagde jordemoderen at hun vil sende mig til direkte til vendingsforsøg efter samtalen hos hende, så er spændt på om det bliver i morgen... Puh... 

Anmeld

23. august 2011

Nynne88

Jeg har det stående i Politikkens Graviditetsbog . Her står yderligere: 

" En læge vil forsigtigt tage fat om barnets bagdel og hoved og forsøge at lempe bagdelen opad, mens hovedet skubbes nedad. Lægen vil hjælpe på samme måde, som hvis barnet slog en halv kolbøtte selv. Føler lægen for stor modstand eller føler kvinden det for ubehageligt, stoppes vendingsforsøget". 

Og så står der at du kan forsøge at vende barnet selv: 

" Læg dig på knæ og bøj overkroppen ned, så hovedet hviler på armene. Du skal knæle, så dit hoved er lavere end din bagdel. Maven vil nu hælde forover, hvilket ¨måske får barnet til at glide op af bækkenet og vende sig. Prøv stillingen et par gange om dagen i så lang tid, du kan holde ud". 

Anmeld

23. august 2011

Fru.Mäes <3

Heej - Felix sad op så de prøvede at vende ham, dog uden held!! Det endte med pk - og vil ikke lyve!! Jeg synes det gjorde HERRE ondt!! Men nok osse fordi hans numse var sunket ned, ligesom hovedet gør på baby'en Men selvom det gjorde ondt - ville jeg prøve det igen, hvis næste osse vendte forkert Det er det hele værd hvert fald

Anmeld

23. august 2011

SaNiNa

Nynne88 skriver:

Jeg har det stående i Politikkens Graviditetsbog . Her står yderligere: 

" En læge vil forsigtigt tage fat om barnets bagdel og hoved og forsøge at lempe bagdelen opad, mens hovedet skubbes nedad. Lægen vil hjælpe på samme måde, som hvis barnet slog en halv kolbøtte selv. Føler lægen for stor modstand eller føler kvinden det for ubehageligt, stoppes vendingsforsøget". 

Og så står der at du kan forsøge at vende barnet selv: 

" Læg dig på knæ og bøj overkroppen ned, så hovedet hviler på armene. Du skal knæle, så dit hoved er lavere end din bagdel. Maven vil nu hælde forover, hvilket ¨måske får barnet til at glide op af bækkenet og vende sig. Prøv stillingen et par gange om dagen i så lang tid, du kan holde ud". 

iih tak, må da prøve det med at vende hende selv det kunne jo gøre det hele meget letter

Anmeld

23. august 2011

SaNiNa

Felix's Mor <3 skriver:

Heej - Felix sad op så de prøvede at vende ham, dog uden held!! Det endte med pk - og vil ikke lyve!! Jeg synes det gjorde HERRE ondt!! Men nok osse fordi hans numse var sunket ned, ligesom hovedet gør på baby'en Men selvom det gjorde ondt - ville jeg prøve det igen, hvis næste osse vendte forkert Det er det hele værd hvert fald

åååh nej her står benene nede i bækknet så hun er sunket ned ad. av av håber de giver godt med smertestillende så

og tusind tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.