Bare nysgerrig... Fortæl :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. august 2011

Camulla

Jeg er bare så nysgerrig... Hvad venter I, hvor langt er I henne, hvordan har I det og har I fundet et navn?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Camulla

Jeg er selv sat til 14. januar, er altså 19 + 3, venter endnu en dreng og han skal sandsynligvis hedde Noam... Jeg har det fint, er dog træt og har en del halsbrand.

Det var lidt om mig 

Anmeld

23. august 2011

Frk.S

Ja, jeg har jo termin i dag. Jeg venter en pige - kærestens og mit første barn.

Vi har ikke et navn endeligt på plads, men har to, hvor vi hælder mest til det ene. Det bliver først offentliggjort når vi har set hende.

Jeg har generelt haft det rigtig godt igennem graviditeten.
Jeg er begyndt at have rigtig mange plukveer samt den vildeste uro i benene - så jeg sover ikke så godt (eller ret meget) om natten. Så jeg håber snart hun kigger ud til os.

Anmeld

23. august 2011

TbCp

Jeg er 17 + 3 idag, har termin 28. feb. Har det rigtig dejligt, ingen særlige gener.

Vi var egentlig blevet enige om Mikkel og Elise...
Men nu trækker manden lidt den anden vej og er ikke sikker på Mikkel mere, og jeg er ikke helt overbevist om det skal være en Elise alligevel.

Vi skal til md-scanning d. 9/9 så der håber vi at de kan se kønnet og så bliver det forhåbentlig nemmere at blive enige om et navn

Anmeld

23. august 2011

TaAsJu

Jeg er i 16+6 med andet barn, hvad det bliver endnu ved vi ikke skal scannes den 30 aug. Jeg har haft det fint er bare helt enormt træt. Har dog haft den vildste lyst til rugbrød og det giver mig halsbrænd og meget sureopstød bare og kigge på det...

Anmeld

23. august 2011

Anette&Sophia

Camulla skriver:

Jeg er bare så nysgerrig... Hvad venter I, hvor langt er I henne, hvordan har I det og har I fundet et navn?? 

Jeg er 28+4 og har termin d. 11/11-11
Vi venter os en pige, og hun er vores første lille guldklump.
jeg har haft den nemmeste graviditet indtil videre. kun en meget lille smule kvalme i starten. ryggen er dog begyndt at brokke sig lidt, men det er bedre end forventet, for blev dømt sengeliggende i det meste af graviditeten pga slidgigt og begyndende discusprolapser. - men jeg kan stadig vralte rundt, har dog en mere træt krop.
men nok om mig. vores lille prinsesse skal hedde Sophia Regina.
Regina er efter min bedste veninde, som omkom i en tragisk trafikulykke for 2½ år siden. - Det betyder rigtig meget for mig at kunne få lov til at opkalde vores datter, efter en person der har været så tæt på mig og betydet så meget for mig. & glæder mig så meget til den dag hun er stor nok til at forstå grunden til hendes ekstra navn, og så skal hun vide at hun er opkaldt efter en smuk og varmhjertet person.

Anmeld

23. august 2011

4kløver

Er i uge 25 med en dreng og her har kun manden navnet. Jeg har ingen drenge navne. Så må se det i øjne at han skal hedde Xander.

Anmeld

23. august 2011

Dansker i England

Jeg er gravid 16+2 med mit andet barn.

Vi ved endnu ikke, hvad det bliver men finder ud af det i løbet af nogle uger.

Navne har vi snakket om, og har pigenavnet på plads, men det forbliver hemmeligt, til h*n er født.

Anmeld

23. august 2011

FrkDitte

Camulla skriver:

Vi venter en baby  

Kønnet kender vi slet ikke endnu.. er ca. 6+3 (troede indtil igår at jeg var 8+0)...

jeg har det udemærket.. ingen kvalme, kun træthed og et par kilo ekstra på sidebenene!

Jeg synes pigenavnet Eleanor Christine er superskønt.. sådan lidt royalt..   vi har ikke nogen navne fremme hvis det bliver en dreng..

Knus Ditte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.