Hvordan får man sprittusch af tøj osv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.995 visninger
16 svar
0 synes godt om
23. august 2011

Mira0911

Jeg har altid sagt til kæresten han skal tømme sine arbejdsbukser for alverdens ting og sager, for jeg gør det ikke... 

Han glemte det så den anden dag... Der røg så lige en sprittusch med i vasken, som har farvet noget af tøjet med prikker, det kan ses tydeligt hvert fald... 

Hvordan får jeg lige det af tøjet igen? Propper jeg har noget opvaskemiddel på eller er der andre bud? 

Kom hid.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

.....

Mira0911 skriver:

Jeg har altid sagt til kæresten han skal tømme sine arbejdsbukser for alverdens ting og sager, for jeg gør det ikke... 

Han glemte det så den anden dag... Der røg så lige en sprittusch med i vasken, som har farvet noget af tøjet med prikker, det kan ses tydeligt hvert fald... 

Hvordan får jeg lige det af tøjet igen? Propper jeg har noget opvaskemiddel på eller er der andre bud? 

Kom hid.... 

Hmm, det var da en dum plet , hæhæ

Jeg vil prøve med noget Bio Tex pletfjerner..det plejer at hjælpe mig af med mange pletter

Anmeld

23. august 2011

ano14316

Mira0911 skriver:

Kom hid.... 

jeg ville sige, prøv med sprit.. men der er ingen garanti for at det virker.. 

jeg kunne måske frygte at pletten blev opløst og trak mere ud i tøjet.. 

Anmeld

23. august 2011

Mira0911

Mut skriver:

Hmm, det var da en dum plet , hæhæ

Jeg vil prøve med noget Bio Tex pletfjerner..det plejer at hjælpe mig af med mange pletter

Ja det var ikke lige de smarteste pletter.... Det må jeg lige prøve så... Tak for råd... 

Anmeld

23. august 2011

Mira0911

ano14316 skriver:

jeg ville sige, prøv med sprit.. men der er ingen garanti for at det virker.. 

jeg kunne måske frygte at pletten blev opløst og trak mere ud i tøjet.. 

Er da også lidt bange for at det vil gøre det værre hvis jeg prøver med sprit... 

Anmeld

23. august 2011

L.J.L

Mira0911 skriver:

Kom hid.... 

Husholdningssprit skulle kunne tage det

Anmeld

23. august 2011

Mira0911

L.J.L skriver:

Husholdningssprit skulle kunne tage det

Okey, det er da værd at prøve og se om jeg kan få det væk på den måde... Meeen, nok ikke smart når jeg højgravid... Tak for rådet... 

Anmeld

23. august 2011

L.J.L

Mira0911 skriver:

Okey, det er da værd at prøve og se om jeg kan få det væk på den måde... Meeen, nok ikke smart når jeg højgravid... Tak for rådet... 

Så få manden til det, det er jo ham der er skyld i det

Anmeld

23. august 2011

Mira0911

L.J.L skriver:

Så få manden til det, det er jo ham der er skyld i det

Jeps, lige præcis... 

Anmeld

23. august 2011

.....

Mira0911 skriver:

Ja det var ikke lige de smarteste pletter.... Det må jeg lige prøve så... Tak for råd... 

Det var så lidt . Giv lige en update på om du kommer af med pletterne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.