Børnepasning tilbydes :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.453 visninger
0 svar
0 synes godt om
22. august 2011

MaLu8

Hej forældre i Aarhus :-)
Jeg er en pige på 23 år som studerer på 5. semester på Handelshøjskolen. Ved siden af mit studie kunne jeg godt tænke mig at passe børn, om det er en gang imellem eller en fast dag hver uge er op til familien. Jeg er interesseret i alt :-)
Jeg leder efter en sød familie som mangler en barnepige og vil gerne tilbyde min hjælp.
Jeg er meget ansvarsbevidst, positiv, kreativ og imødekommende. Jeg elsker at være sammen med børn og har passet børn siden jeg var 12. Jeg har passet børn i alderen mellem 0-12 år og har meget god erfaring med dette. Jeg har både passet børnene om aftenen eller hentet dem i daginstitutionen og lign. Jeg kan lave mad til dem, skifte bleer, lege og putte :-) Jeg vil også gerne hælpe lidt til i hjemmet eller lufte hunden hvis der er brug for dette.
Da jeg har skiftende timeplaner kan jeg både arbejde aften og dag.
Så hvis du mangler en sød og kærlig barnepige til enten afhentning, pasning eller bare en tur på legepladsen, eller bare gerne vil vide mere om mig, så er du meget velkommen til at kontakte mig :-) Jeg håber at høre fra jer.

Hilsen Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.