forandringer i maven inden fødslen ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. august 2011

Mor til 'en, og nu snart 2 :o)

Ja er der mon nogen herinde som har erfaret nogen form for virkelig mærkværdigt forandring i maven inden at veer og fødsel sådan kom?

Jeg har hele den her graviditet haft ekstremt hård mave og haft enormt svært ved at komme af med min afføring. Jeg har ikk taget jern over halvdelen af graviditeten, blev simpelthen nød ti at lægge det på hylden..

Men nu her de sidste to dage der har jeg så pludselig fået god mave igen og er kommet fint af med noget, og ti tider er det endda en liiidt for god mave..  Tænkte så lige om det måske kunne være noget med at en fødsel nærmer sig eller et eller andet, for det er da godt nok noget af en forandring jeg ka mærke

Jeg er selv 2. gangs fødende, men ka slet ikk huske om der evt. var sådan en forandring på kroppen at mærke inden min sidste fødsel for nu 4½ år siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Fenja09

Jeg oplever det samme som dig og har også tænkt over om det skyldes at man nærmer sig termin med hastige skridt. Min mave har også ændret sig - fra at have hård mave til at være mere alm. Kan desværre ikke fortælle dig om det har noget med veer og fødsel at gøre, da jeg er førstegangsgravid

Håber du får et mere fyldestgørende svar.

/Fenja (38+6)

Anmeld

23. august 2011

Mor til 'en, og nu snart 2 :o)

Er der ingen andre der har erfaret noget i den her stil ??

Anmeld

24. august 2011

tithi

Så vidt jeg ved er det meget normalt, at kan nogle dage inden fødslen for tynd mave fordi kroppen sørger for at tømme tarmen og dermed gøre fødslen lettere. Så jo det kan godt være et tegn på at fødslen nærmer sig

Anmeld

24. august 2011

serinasmor

havde sådan en mave en uge op til fødselen ... det blev værre og værre  ... men slap for lavement

Anmeld

25. august 2011

Mettefpigen

Joo man kan sagtens få tynd mave lidt før fødslen fordi tarmen "skal" tømmes inden fødslen... Så det er jo et godt tegn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.