Igangsættelse pga. ryg sygdom.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

902 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. august 2011

Mauser.

Hej piger ..

d. 9 sep skal jeg til vægt scanning på svanger amb. på Hvidovre sygehus, derefter til samtale med lægen.

-Jeg døjer med ryg sygdom (SCHEUERMANN) og har derfor MANGE smerter i min ryg.

Nogen der ved hvad sanssynligheden er, for at blive sat i gang lidt før når man har et sådan problem ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Rockertand

Mulleunge skriver:

Hej piger ..

d. 9 sep skal jeg til vægt scanning på svanger amb. på Hvidovre sygehus, derefter til samtale med lægen.

-Jeg døjer med ryg sygdom (SCHEUERMANN) og har derfor MANGE smerter i min ryg.

Nogen der ved hvad sanssynligheden er, for at blive sat i gang lidt før når man har et sådan problem ?

Det er jo svært at spå om, man skal aldrig sige aldrig - men jeg har ikke hørt om, at man sætter fødsler i gang pga. Scheuermann, og selvom det kan være nogle trælse smerter, så er der jo intet farligt i tilstanden for hverken mor eller barn.

Held og lykke.

Anmeld

22. august 2011

Mauser.

Rockertand skriver:

Det er jo svært at spå om, man skal aldrig sige aldrig - men jeg har ikke hørt om, at man sætter fødsler i gang pga. Scheuermann, og selvom det kan være nogle trælse smerter, så er der jo intet farligt i tilstanden for hverken mor eller barn.

Held og lykke.

Man kan jo også have det i forskellig grad, men når man døjer med SÅ mange smerter som jeg gør pga det så syntes jeg bestemt ikke at det er okay at jeg fx. skal gå over tid ..
Men må jo snakke med dem, jeg kan heller ikke få epiduralblokade pga min skæve ryg desværre, så det er ret slemt.

Anmeld

23. august 2011

Mauser.

Ingen der ved mere omkring dette ?

Anmeld

23. august 2011

Nessie

Jeg ved desværre intet om det, men synes da bestemt du skal tale med din JM om det. Det bliver jo ikke ligefrem lettere for ryggen, jo tungere maven bliver.

Jeg har selv scoliose, og skulle have KS, og han måtte da prøve nogle gange, men det lykkedes at få lagt bedøvelsen. Er du sikker på at de ikke kan, når bare de er klar over at du har en skæv ryg?

Anmeld

23. august 2011

Mauser.

Nessie skriver:

Jeg ved desværre intet om det, men synes da bestemt du skal tale med din JM om det. Det bliver jo ikke ligefrem lettere for ryggen, jo tungere maven bliver.

Jeg har selv scoliose, og skulle have KS, og han måtte da prøve nogle gange, men det lykkedes at få lagt bedøvelsen. Er du sikker på at de ikke kan, når bare de er klar over at du har en skæv ryg?

Hej (: tak for svaret, ja jeg har været til undersøgelse og desværre er min ryg for skæv til at ligge blokaden jeg håber da at jeg kan snakke med dem om at sætte mig i gang bare lidt før om ikke andet på termins dagen så jeg ikke går over tid det holder jeg ikke til med den ryg

Anmeld

23. august 2011

Nessie

Mulleunge skriver:

Hej (: tak for svaret, ja jeg har været til undersøgelse og desværre er min ryg for skæv til at ligge blokaden jeg håber da at jeg kan snakke med dem om at sætte mig i gang bare lidt før om ikke andet på termins dagen så jeg ikke går over tid det holder jeg ikke til med den ryg

Det var da også "uheldigt", men trods alt godt at det er tjekket inden fødslen.

Så kan de vel give dig akupunktur eller lign. til at tage de værste smerter.

Håber de vil sætte dig i gang til terminen

Anmeld

23. august 2011

Mauser.

Nessie skriver:

Det var da også "uheldigt", men trods alt godt at det er tjekket inden fødslen.

Så kan de vel give dig akupunktur eller lign. til at tage de værste smerter.

Håber de vil sætte dig i gang til terminen

Også her, mange tak for snakken (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.