Del dine rabatter (studierabatter og andre gode tips)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.018 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. august 2011

eElak

Godaften. :-)

Nu er jeg jo snart studerende (igen) og ved der er flere i samme båd som jeg.
I den anledning kan jeg også kalde mig "fattigrøv" idet at jeg er på SU.

Jeg ved at der findes studierabat en masse masse steder.. Men lige præcis hvor - der kommer spørgsmålet...

Så lad os bruge denne tråd til at dele muligheden for at spare penge ved enten at have studiekort, eller hvis der er rabatter på anden vis. ;-)

Spisesteder, tøjbutikker, børnebikse.. You name it - jeg elsker at finde rabatter ;-) 

F.eks. Fitnessworld har særlig pris for studerende - 175 kroner om måneden i stedet for 229 kroner.. Det er alligevel noget af en besparelse. :-)

Forbrugsforeningskortet (ikke studierabat) er en fantastisk opfindelse - bruger det hver gang katten skal have mad, og så er der bl.a. rabat i Inspiration og mange andre steder :-D 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

sne190810

The Wiking House, inde på Strøget ved Jorks Passage, har billige øl til studerende

.. Ej, jeg har faktisk nogle rigtig gode steder (Kbh) skal bare liiiiiiige tænke mig om

Anmeld

22. august 2011

Isabella_mor

mener da jeg var studerende at der var en hjemmeside med oversigter over hvor der var studierabat.. 

måske hedder det   stud-rabat.dk

Anmeld

22. august 2011

Lise

KaLee skriver:

Godaften. :-)

Nu er jeg jo snart studerende (igen) og ved der er flere i samme båd som jeg.
I den anledning kan jeg også kalde mig "fattigrøv" idet at jeg er på SU.

Jeg ved at der findes studierabat en masse masse steder.. Men lige præcis hvor - der kommer spørgsmålet...

Så lad os bruge denne tråd til at dele muligheden for at spare penge ved enten at have studiekort, eller hvis der er rabatter på anden vis. ;-)

Spisesteder, tøjbutikker, børnebikse.. You name it - jeg elsker at finde rabatter ;-) 

F.eks. Fitnessworld har særlig pris for studerende - 175 kroner om måneden i stedet for 229 kroner.. Det er alligevel noget af en besparelse. :-)

Forbrugsforeningskortet (ikke studierabat) er en fantastisk opfindelse - bruger det hver gang katten skal have mad, og så er der bl.a. rabat i Inspiration og mange andre steder :-D 

Er SÅ tæt på at melde mig ind i Fitnessworld (igen), men jeg kan sgutte se nogen steder at der skulle være en studierabat  Holder de det hemmeligt for de fattige studerende (os)?

Anmeld

22. august 2011

eElak

isabellamor skriver:

mener da jeg var studerende at der var en hjemmeside med oversigter over hvor der var studierabat.. 

måske hedder det   stud-rabat.dk

I'm just like SOOOOO lovin U right now!! 

Ja der gik lige teenager i den.. ;-)

Anmeld

22. august 2011

eElak

Lise skriver:

Er SÅ tæt på at melde mig ind i Fitnessworld (igen), men jeg kan sgutte se nogen steder at der skulle være en studierabat  Holder de det hemmeligt for de fattige studerende (os)?

Du skal bruge en kode for at bruge rabatten - den bør du kunne få på dit uddannelsessted.. 

Hvad er det du læser til? 

Anmeld

22. august 2011

Isabella_mor

KaLee skriver:

I'm just like SOOOOO lovin U right now!! 

Ja der gik lige teenager i den.. ;-)

Tak.. og det var så lidt..  

Anmeld

22. august 2011

LISBETH:-)

Lise skriver:

Man får også rabat hvis man er medlem af FDM så kan man se koden på deres hjemmeside

Anmeld

22. august 2011

Lise

KaLee skriver:

Du skal bruge en kode for at bruge rabatten - den bør du kunne få på dit uddannelsessted.. 

Hvad er det du læser til? 

Jeg læser cand.merc.aud på CBS..

Anmeld

22. august 2011

Lise

lisbeth2910 skriver:

Man får også rabat hvis man er medlem af FDM så kan man se koden på deres hjemmeside

Men det er vi ikke..

Kunne virkelig godt bruge den rabat. Er en mega fattigrøv, der virkelig trænger til at få rørt sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.