Barsels/graviditetsgruppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.302 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. august 2011

Sine Normann

Nu er der ikke længe til, at jeg går på barsel. I næste uge. Og så går der 8 uger til min termin. Det er ikke sådan at jeg slet ikke har nogle planer for hvad jeg skal lave i de 8 uger. Bygge rede, sy alt muligt til min lille dreng, gå til fødselsforberedelse og gravid i vand. Men helt ærligt, så er jeg lidt i tvivl om det er nok for mig. Jeg er udadvent og åben og arbejder med mange mennesker hver dag, så tænker lidt, at jeg kommer til at savne det sociale.

Min søster, der bor i Århus, var så heldig, at blive sat igang med et prøveprojekt med graviditetsgrupper. Man startede simpelthen med mødregrupperne, allerede når man var gravid.

Så var det jeg tænkte, det vil jeg også!

Så er der ikke nogen der vil være med til at mødes, allerede når vi går på barsel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

AndreasMor84

Sine Normann skriver:

Nu er der ikke længe til, at jeg går på barsel. I næste uge. Og så går der 8 uger til min termin. Det er ikke sådan at jeg slet ikke har nogle planer for hvad jeg skal lave i de 8 uger. Bygge rede, sy alt muligt til min lille dreng, gå til fødselsforberedelse og gravid i vand. Men helt ærligt, så er jeg lidt i tvivl om det er nok for mig. Jeg er udadvent og åben og arbejder med mange mennesker hver dag, så tænker lidt, at jeg kommer til at savne det sociale.

Min søster, der bor i Århus, var så heldig, at blive sat igang med et prøveprojekt med graviditetsgrupper. Man startede simpelthen med mødregrupperne, allerede når man var gravid.

Så var det jeg tænkte, det vil jeg også!

Så er der ikke nogen der vil være med til at mødes, allerede når vi går på barsel?

Hvor i KBH bor du? Jeg er allerede på barsel, men dagene er LANGE, når manden er på job hver dag - jeg har dog kun 3 uger til termin, men hvis jeg kan "bruges", er jeg frisk

Anmeld

24. august 2011

Sine Normann

Solstråle2011 skriver:

Hvor i KBH bor du? Jeg er allerede på barsel, men dagene er LANGE, når manden er på job hver dag - jeg har dog kun 3 uger til termin, men hvis jeg kan "bruges", er jeg frisk

Uha, det er jo snart du skal føde! Heldige dig! ;o) jeg går på barsel i næste uge og har ikke tid før det. Så håber jeg at der er tid derefter.Jeg bor i Indre By.Hvad med dig? Skriv lidt om dig selv. ;o)

Anmeld

30. august 2011

Zipp

Jeg vil meget gerne være med i en graviditetsgruppe. Bor i Valby. Er på barsel og har termin om godt fire uger. Vi venter vores første barn (en lille pige) sidst i september. Og jeg synes allerede dagene er meget laaange ind imellem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.