Jeg ved egentlig slet ikke om jeg har lagt denne besked i den rigtige kategori...
Vælger at være anonym,da jeg syntes det er PINLIGT !!!
Skal prøve at gøre det kort...
Jeg havde sidst min mens 1. juli 2011 den 2. august har jeg lidt lettere blødning som stopper igen den 4 august og ikke bliver til mere, igen den 11 august har jeg en lille blødning der kun varer 1 dag...
Nu har jeg så siden igår haft kvalme, ømme bryster og jeg kan sove 24-7, samtidig har jeg nogle stærke jag i højre side af underlivet og føler mig egentlig bare tung i underlivet... har tynd afføring ( undskyld)
Nu er det så jeg begynder at tænke på om jeg måske er gravid..
Jeg tager Mini piller og en graviditeter bestemt ikke mandens ønske så er faktisk helt bekymret for at tage en test... Samtidig har jeg pco, er vant til at min mens ikke kommer, men denne gang med nogle underlige blødninger og nu kvalmen osv, gør bare at jeg tænker mit...
Og nu til det virkelig pinlige.. Grundet flere ting har jeg i denne måned været nødsagiget til at lave en overtræk på min konto, derfor tør jeg slet ikke at bruge kortet da jeg bestemt ikke ønsker det størrer og vil ikke spørge manden.. han går helt kold, hvis han finder ud af at jeg kunne tro jeg var gravid igen... Så testen må vente til det har været løningsdag..
Nå, men nu til spørgsmålet.... Kan jeg ringe til lægen og få taget en test UDEN at jeg er nød til at have tid??? Altså kan jeg ringe til sekretæren og komme ned med et glas urin og så ringe senere på dagen og få svar uden min læge nødvendigvis er draget ind i det, ikke at det gør noget, men det er tit bare mere svært at få en tid tænker jeg og det andet er noget jeg lige hurtigt kan gører når ungerne er smidt af sted og inden jeg tager på job...
Åhhhh ja hvad vil jeg egentlig mere med det her, bare have luft tror jeg.... Syntes det er så svært pludselig at have det sådan her og ikke vide sine råd... men igen det kan vel også være anden tegn på sygdom.... af hvad ved jeg ?!?!
Ved mine 2 andre graviditeter har jeg SLET ikke haft tegn af kvlame på denne måde, så det er ikke fordi jeg ligefrem nikker genkendende til det.. det er mere de ømme bryster...
Nå, men jeg slutter her, ellers kunne jeg blive ved...
Skønt lige at komme af med sine tanker omkring det..
God aften til jer alle.