Anonym skriver:
Hej Piger
Jaa som overskriften siger hvad er forskellen på disse to?
Og er der nogen der har erfaringer med dem?
Hvordan bruges de??
kan man bruge disse hjemme sider som gravid?
Kan man bruge disse hjemme sider når man ammer?
Eller skal man vente til man har fødselen / ammning?
Jeg har taget 14 kg på og mangler 7 uger til den lille kommer!!
Jeg vil så gerne starte kan ikke klar at tænke over at jeg har taget sååååååå meget på 
Du må IKKE gå i gang med et vægttab, når du er gravid! Og når du ammer er det vigtigt at du får 500 kalorier ekstra om dagen, da din krop i den periode har et større energibehov. Og så er 14 kg på det tidspunkt ikke slemt. Hey, jeg har 6 uger igen og har taget 18 kg på

Så du kan godt bruge dem under amning, MEN! du må ikke gå på lavkaloriediæt. Så udskiller du nogle usunde ting i din brystmælk, hvad jeg har læst mig frem til.
Hvad angår de to sider, har jeg prøvet begge. Madital er gratis, madlog koster penge. Men jeg vil til enhver tid anbefale madlog! Jeg synes madital er en meget rodet side, og 50% af de madvarer jeg skulle bruge fandtes ikke på siden, således jeg skulle sidde og oprette dem manuelt hver 2. gang jeg tastede noget ind, og det er virkelig bøvlet.
Madlog er nemt, meget mere overskueligt, og jeg er kun sjældent stødt på, at der var en madvare, der ikke fandtes derinde. Forummet er også meget mere aktivt på madlog. Ja, jeg synes faktisk madital var noget værre lort. Måske synes man det er godt, hvis ikke man først har prøvet madlog