Gravid 2. gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. august 2011

Anonym trådstarter

Vælger lige at være ano da vi vil holde det for os selv indtil de to streger er der

Vi har et barn på 15 månder og nu har vi altså bestemt os for at prøve igen, ihh glæder mig

Nå men til spørgsmålet hvor lang tid gik der før i blev gravide 2 gang i forhold til første gang?

Her tog det nemlig 13 måneder før de magiske streger dukkede op på den våde pind, så er egentlig bare nysgerrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

DitteFisk

Uh tillykke med startskudet på projekt baby Jeg er lige med på en lytter her, da der forhåbentlig ikke går længe før nr.  her heller

Anmeld

22. august 2011

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Uh tillykke med startskudet på projekt baby Jeg er lige med på en lytter her, da der forhåbentlig ikke går længe før nr.  her heller

hehe ja vi har ellers lovet os selv at nu skal der ikke gå så meget sport i den som med nummer et, meennn... mon vi kan holde det, det tror jeg næppe  det er jo så spændene

Anmeld

22. august 2011

DitteFisk

Anonym skriver:

hehe ja vi har ellers lovet os selv at nu skal der ikke gå så meget sport i den som med nummer et, meennn... mon vi kan holde det, det tror jeg næppe  det er jo så spændene

Hov, der skal stå "nr. 2"

Jeg tror heller ikke det er helt let.. når man har besluttet sig for at det skal være, så må det gerne være..... snart! Men held og lykke med det.

Anmeld

22. august 2011

Muffinmus

første gang tog 14 dmr, men endte i MA

2 gang tog det 2 år og vi fik vores søn

3 gang tog det 4 mdr, men endte i SA

4 gang (ige efter min SA) tog det 4 uger:-) og vi fik vores datter

Så  meget forskelligt herfra i hvert fald.

Anmeld

22. august 2011

maria_wlt

Her sagde det mildest taget BUM BUM og så havde vi to børn... Første forsøg ved begge...

Anmeld

22. august 2011

GitteC78

Vi har en søn på 11 mdr., det tog os 9-10 mdr. at blive gravid. Jeg er gravid igen i uge 13, denne gang tog det ingen tid ca 1 mdr. Vi havde snakket om at prøve allerede igen og så var der gevinst

Så det kan ske på ingen tid. Jeg tror jeg blev så hurtigt gravid denne gang fordi jeg ikke tænkte på det og ikke gik så meget op i det.

Anmeld

22. august 2011

LinLin

3 mdr - men endte desværre i SA/MA. Derefter tog det 3 uger....

Anmeld

22. august 2011

Anonym trådstarter

Hvor er det bare rart at høre fra så mange at det gik så hurtigt så  fingere for at det også gør det her og hos andre der prøver igen selvfølgelig også.

Anmeld

22. august 2011

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Hov, der skal stå "nr. 2"

Jeg tror heller ikke det er helt let.. når man har besluttet sig for at det skal være, så må det gerne være..... snart! Men held og lykke med det.

1000 tak og rigtig meget i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.