Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så er jeg kommet til 36+0... Puuh... Det er tungt og besværligt... Det ses TYDELIGT at maven er sunket - så maven har ikke den pæne runde form længere.. Døjer også med en del ting allerede... Som mange nok ved... Så er jeg blevet noget så dårlig igen, at jeg tilbringer det meste af tiden i sengen igen, og er oppe når Julie og farmand kommer hjem...
Jeg kan ikke stå op længere og lave mad, får sådan nogle dejlige smerter i ryg og lænd... Så jeg sidder på min FLADE og laver mad... Det er hvert fald til at holde ud...
Ih hvor jeg glæder mig til at møde min kommende datter, vise hende frem, at Julie bliver storesøster og kæresten farmand igen...
Vægten siger nu +27 kg...
Lige et lidt billeder... 2 af dem med storesøster på...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fire ugers (måske mindre) ventetid igen...... Fin vom
Og tænder med syreskader i baggrunden haha
Men fin som altid, og nu er der ikke længe til
JustAnotherName skriver: Fire ugers (måske mindre) ventetid igen...... Fin vom
Ja, jeg får meget mere at vide på Onsdag til Jordemoder... Er spændt på om hun stadig ligger i tværleje... Håber selvfølgelig at hun selv finder vejen ned til udgangen...
Vingummien skriver: Og tænder med syreskader i baggrunden haha Men fin som altid, og nu er der ikke længe til
Hihi fniiiis..... Havde jeg så ikke lige lagt mærke til...
Tusind tak... Jaah glæder mig enormt meget...
Mira0911 skriver: Hihi fniiiis..... Havde jeg så ikke lige lagt mærke til... Tusind tak... Jaah glæder mig enormt meget...
Hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128