Studenterkage Nordjylland - januar 2012

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.174 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. august 2011

Muffin_girl

Hej piger.. 

Søger 3 kager i Nordjylland til januar 2012 da jeg bliver student. Kagerne skal være 3 gange 7 prs.. Og skal gerne være lavet som en lilla studenterhue (HG) .. Eller har du evt andre forslag til hvordan de kan laves ? Så kom an  

Mvh Sheila - der forhåbentligt snart er student 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

missbach

Hej AalborgPige  

Jeg er fra Aalborg og lavede en studenterkage i sommers til en HF'er, og jeg kunne da godt hjælpe dig.. 

Denne jeg lavede var stor, men den kan jo også laves lille så den passer til de 7 personer..  

Jeg vedhæfter et billede, og er du interesseret kan du skrive en mail til mig: linebach87@hotmail.com

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. august 2011

Muffin_girl

missbach skriver:

Hej AalborgPige  

Jeg er fra Aalborg og lavede en studenterkage i sommers til en HF'er, og jeg kunne da godt hjælpe dig.. 

Denne jeg lavede var stor, men den kan jo også laves lille så den passer til de 7 personer..  

Jeg vedhæfter et billede, og er du interesseret kan du skrive en mail til mig: linebach87@hotmail.com

Har sendt dig en mail  

Anmeld

23. august 2011

Muffin_girl

AalborgPigen skriver:

Hej piger.. 

Søger 3 kager i Nordjylland til januar 2012 da jeg bliver student. Kagerne skal være 3 gange 7 prs.. Og skal gerne være lavet som en lilla studenterhue (HG) .. Eller har du evt andre forslag til hvordan de kan laves ? Så kom an  

Kom nu piger Hjælp mig

Anmeld

19. oktober 2011

Jonse

Jeg vil da gerne hjælpe :-) Jeg har ikke forsøgt mig med lige præcis sådan en hue, men den ser ret simpel ud :-)

Jeg bor syd for Aalborg, men kan sagtens komme op med dem :-)

Anmeld

23. december 2011

Bryndis

AalborgPigen skriver:

Hej piger.. 

Mangler du stadig de kager?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.