Hvad blev jeres baby skønnet til at veje i uge 32?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

Filippa & Liva

NNM skriver:

i uge 32 ved lægen blev hun vurderet til 2 kg lige ud og idag da jeg var til scanning pga tjek for om moderkagen lå ordenligt der blev hun mål til 2148 g så en fin størrelse.

Ja, det er da bare dejligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Holbæktrunten

BigBabyWish skriver:

Hej gravide Qvinder ...

Hvad blev jeres bebser skønnet til at veje i uge 32, eller i uge 35 til jordemoder besøg?

Tilvækstscanning i uge 33 sagde 2550 g, jordemoder i uge 35 sagde 3000 g. Fortsætter han sin kurve, vejer han 4000 g på søndag hvor jeg har termin...

Anmeld

22. august 2011

Mi

Mine piger blev født i uge 31+2, de vejede 1665 g og 1640 g og var 42 cm og 40 cm lange

Anmeld

22. august 2011

NinaNymannMadsen

BigBabyWish skriver:

Ja, det er da bare dejligt.

jep.

Anmeld

22. august 2011

Filippa & Liva

Holbæktrunten skriver:

Tilvækstscanning i uge 33 sagde 2550 g, jordemoder i uge 35 sagde 3000 g. Fortsætter han sin kurve, vejer han 4000 g på søndag hvor jeg har termin...

uh, hvor spændende.

så er det en stor basse du får i armene måske ...

men skønt er det !

Anmeld

22. august 2011

babyonboard

Jo det tror jeg. Når jeg læser i de forskellige bøger jeg har passer det meget godt. ja det er dejligt hun vokser som hun skal. 

Anmeld

22. august 2011

Filippa & Liva

Mi skriver:

Mine piger blev født i uge 31+2, de vejede 1665 g og 1640 g og var 42 cm og 40 cm lange

Det har været nogle små fine piger du fik ud til dig ...

vores pige blev skønnet til at veje 1500 g til jordemoder da jeg var 31+3, så også en lille pige ifølge jordemoderen.

Anmeld

22. august 2011

Holbæktrunten

BigBabyWish skriver:

uh, hvor spændende.

så er det en stor basse du får i armene måske ...

men skønt er det !

Hehe, ja... Som overlægen der skannede mig sagde 'ja, du sulter ham i hvert fald ikke' - det var jo så heller ikke intentionen :0) er glad for han er så stor, da oddsene talte for at han ville blive en bettefis. Meeeeen, skulle han vælge at komme ud her en af de nærmeste dage, skal han ikke høre et ondt ord fra mutti;0)

Anmeld

22. august 2011

Filippa & Liva

Holbæktrunten skriver:

Hehe, ja... Som overlægen der skannede mig sagde 'ja, du sulter ham i hvert fald ikke' - det var jo så heller ikke intentionen :0) er glad for han er så stor, da oddsene talte for at han ville blive en bettefis. Meeeeen, skulle han vælge at komme ud her en af de nærmeste dage, skal han ikke høre et ondt ord fra mutti;0)

Nej, det kan jeg godt forstå du synes..

det bliver spændende at se hvad han så reelt vejer til fødslen.

Anmeld

22. august 2011

Fenja09

I uge 35 blev vores bebs skønnet til 2600 g - jeg har fået skøn både ved JM og scanninger fra uge 30 pga graviditetsbetinget sukkersyge så har lidt flere skøn end normalt.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.