Uge 24. Lægebesøg overstået...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. august 2011

Isabeau

...og fik at vide at jeg allerede nu havde et stort barn, så han ville ikke udelukke at det endnu engang blev kejsersnit, hvis hun blev ved og vokse som hun gjorde. Han skønnede hende til at være omkring 1 kg. nu og satte mig desuden 3 dage frem...? Nu må jeg se hvornår hun kommer ud?

Tager det som det kommer Men ellers alt okay

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

K&S

Isabeau skriver:

...og fik at vide at jeg allerede nu havde et stort barn, så han ville ikke udelukke at det endnu engang blev kejsersnit, hvis hun blev ved og vokse som hun gjorde. Han skønnede hende til at være omkring 1 kg. nu og satte mig desuden 3 dage frem...? Nu må jeg se hvornår hun kommer ud?

Skønt at høre alt er okay  

Var den første også en stor basse ved fødslen?

Anmeld

22. august 2011

Isabeau

K&S skriver:

Skønt at høre alt er okay  

Var den første også en stor basse ved fødslen?

Stella vejede 3.750 gram ved fødsel. og min læge regner med at hende her blir lidt større

Anmeld

22. august 2011

K&S

Isabeau skriver:

Stella vejede 3.750 gram ved fødsel. og min læge regner med at hende her blir lidt større

Er 3750 ikke meget normalt? Holder de så ekstra øje med dig under denne graviditet?

Anmeld

22. august 2011

Madam Blå

Isabeau skriver:

Dejligt at den lille trives så godt Men håber da, at du kan føde almindeligt, hvis det er det, du ønsker.

Må jeg spørge hvordan lægen kan sætte dig frem?

Troede at den dato, man sætter til NF er den faste terminsdato..

Anmeld

22. august 2011

Isabeau

K&S skriver:

Er 3750 ikke meget normalt? Holder de så ekstra øje med dig under denne graviditet?

Jeg fik kejsersnit sidste gang, og vokser barnet i den fart som det gør nu, vil mit indvendige ar sprække, og så blir´ det endnu et kejsersnit.

Anmeld

22. august 2011

Isabeau

Madam Blå skriver:

Dejligt at den lille trives så godt Men håber da, at du kan føde almindeligt, hvis det er det, du ønsker.

Må jeg spørge hvordan lægen kan sætte dig frem?

Troede at den dato, man sætter til NF er den faste terminsdato..

Aner jeg heller ikke? Ved ikke hvem jeg skal stole på, men det er selvfølgelig kun 3 dage, vi snakker om

NF´en sagde termin d. 2. dec., såhhh...

Anmeld

22. august 2011

K&S

Jeg fik kejsersnit sidste gang, og vokser barnet i den fart som det gør nu, vil mit indvendige ar sprække, og så blir´ det endnu et kejsersnit.

Wow, det lyder ikke særlig rart  så dejligt de holder øje med dig og lillepigen

Anmeld

22. august 2011

Isabeau

K&S skriver:

Wow, det lyder ikke særlig rart  så dejligt de holder øje med dig og lillepigen

Jep

Anmeld

22. august 2011

Holbæktrunten

Isabeau skriver:

Aner jeg heller ikke? Ved ikke hvem jeg skal stole på, men det er selvfølgelig kun 3 dage, vi snakker om

NF´en sagde termin d. 2. dec., såhhh...

Jeg ville glemme hvad lægen sagde... De eneste der kan flytte på terminen er sonografen ved MD skanningen... Lægen kan ik sige noget som helst kvalificeret ved et alm tjek...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.