Heldagsskole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. august 2011

Annette/Oliver

Så er det i morgen vi skal over og se den nye skole Oliver skal gå på, hvis alt går vel.

Jeg fik at vide i fredags at de havde en plads til ham.

Jeg havde luftet tanken for ham, hvordan han ville have det hvis jan skulle køre med taxa til en anden skole og så fortalte jeg ham at det var en skole hvor de ville have mere tid til ham og hvor de ville kunne hjælpe ham mere end de kan i Agersted skole.

Han fortalte selv i skole i fredags at han nok skulle gå på en anden skole. Han var dog lidt bekymret over om han så ikke så hans kammerater mere, men de sagde alle at de da bare kunne lege efter skole og i weekenderne, så det gjorde ham glad

Jeg er sikker på det bliver rigtig godt for ham, for han er allerede på overarbejde i skolen. Allerede sidste mandag måtte han en tur udenfor døren sammen med klasselæren, fordi han ikke kunne kaperer mere..

Så vi glæder os og håber på det bedste med den nye skole..

Knus Annette, der nu kan se et af hendes store problemer blive løst. Så mangler vi bare udredningen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

HelleBelle

glæder mig til at høre godt nyt fra i dag Annette .

Anmeld

23. august 2011

Annette/Oliver

Hej Helle.

Det gik SÅ godt.

Oliver var vild med sin nye skole og alle børnene tog godt imod ham. Han skal køre med taxa til og fra skole og der er en med som han kender nede fra fritteren

Han får ikke lektier for hjemme, de skal laves på skolen.

Madpakken er passe´, de får mad på skolen.

De er 3 lærer og 3 pædagoger på børnene og når de har timer er det i små grupper (de er 4 i 1 kl.)

Han starter til svømning og så skal de bade efter gymnastik (det synes han var fedt, det gør de ikke i Agersted) hahaha

Og så skal de på skiferie i januar (han kan næsten ikke vente )

Så en rigtig god dag for os alle.

Mandag er der indskrivningsmøde og tirsdag starter han i skolen..

Skal da love for de har fået fingerne ud af gaskanalen..

måske fordi skolelederen på Agersted skole allerede i sidste uge havde mig i røret 3 gange  

Så mangler vi bare at få ham gennem udredningen, men det går nok ikke SÅ hurtigt..

Knus Annette, der følte der faldt en sten fra hendes hjerte i dag

Anmeld

23. august 2011

JulieE

Hvor er det bare så fantastisk at læse  Håber han bliver glad for skolen!!!

Anmeld

24. august 2011

Annette/Oliver

Hej Julie.

Ja vi håber på det bedste.. Men jeg er sikker på det kun kan blive bedre

Anmeld

24. august 2011

karina1980

hvor er det bare skønt, lyder da til at det er en meget bedre løsning end det andet, håber at han bliver glad for det og at de får fingeren ud af r.... og får gang i den udredning, så det sidste kan falde på plads

Anmeld

25. august 2011

Annette/Oliver

Hej Karina.

Jeg ringede til Augustenborg i går.

Vi har næste tid d. 26 september

Tror jeg bare skal holde dem til ilden  

Anmeld

25. august 2011

HelleBelle

Annette/Oliver skriver:

Hej Helle.

Det gik SÅ godt.

Oliver var vild med sin nye skole og alle børnene tog godt imod ham. Han skal køre med taxa til og fra skole og der er en med som han kender nede fra fritteren

Han får ikke lektier for hjemme, de skal laves på skolen.

Madpakken er passe´, de får mad på skolen.

De er 3 lærer og 3 pædagoger på børnene og når de har timer er det i små grupper (de er 4 i 1 kl.)

Han starter til svømning og så skal de bade efter gymnastik (det synes han var fedt, det gør de ikke i Agersted) hahaha

Og så skal de på skiferie i januar (han kan næsten ikke vente )

Så en rigtig god dag for os alle.

Mandag er der indskrivningsmøde og tirsdag starter han i skolen..

Skal da love for de har fået fingerne ud af gaskanalen..

måske fordi skolelederen på Agersted skole allerede i sidste uge havde mig i røret 3 gange  

Så mangler vi bare at få ham gennem udredningen, men det går nok ikke SÅ hurtigt..

Knus Annette, der følte der faldt en sten fra hendes hjerte i dag

Hej Annette.

Det lyder bare så godt det hele!!!! (er lidt misundelig over du slipper for madpakker og lektier )

Men super mange gode ting de har fat i! Det skal nok blive godt.

TILLYKKE

Anmeld

25. august 2011

Annette/Oliver

Hej Helle.

Ja det håber jeg godt nok..

Nu har jeg 2 dage i træk haft en dreng der har grædt i stride strømme, fordi han ikke har ville lave lektier.

Koncekvensen i dag var at han ikke kom til FDF..

Det er dæleme hårdt at kæmpe sådan med ham...

Vil bare gerne det snart er tirsdag..

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.