Har I prøvet dette, piger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. august 2011

MaybeBaby

Ja, jeg er i dag 36+1 og han ligger i højre side med hovedet nedad (som han har gjort siden juni!) men nu er der kommet en trykken helt nede i højre lyske OG OG OG OG, så føles underlivet som om jeg er faldet ned på en herrecykel. Som om alt i bunden har blå mærker. Nogle der har prøvet dette? Kunne det være, at han er ved at synke ned/sætter sig fast?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

SaNiNa

Den følelse kender jeg alt for godt, lillepigen er jeg ikke helt sikker på om hun har vendt sig i nat, men synket er hun i hverfald ikke. Så det er ikke derfor jeg har smerten.

Men tror nu det er meget normalt at have den følelse.

Anmeld

22. august 2011

maryjane

MaybeBaby skriver:

Ja, jeg er i dag 36+1 og han ligger i højre side med hovedet nedad (som han har gjort siden juni!) men nu er der kommet en trykken helt nede i højre lyske OG OG OG OG, så føles underlivet som om jeg er faldet ned på en herrecykel. Som om alt i bunden har blå mærker. Nogle der har prøvet dette? Kunne det være, at han er ved at synke ned/sætter sig fast?

Tjah har i hvert fald også av i lysken. Tror bare det er fordi de sætter sig godt fast.

Anmeld

22. august 2011

MaybeBaby

Sanne og Nicklas skriver:

Den følelse kender jeg alt for godt, lillepigen er jeg ikke helt sikker på om hun har vendt sig i nat, men synket er hun i hverfald ikke. Så det er ikke derfor jeg har smerten.

Men tror nu det er meget normalt at have den følelse.

Puha, ja så er der nok bare ham, der er ved at forberede sig på, at det bliver d. 18. september!

Anmeld

22. august 2011

MaybeBaby

maryjane skriver:

Tjah har i hvert fald også av i lysken. Tror bare det er fordi de sætter sig godt fast.

Så skal jeg da godt nok lige sige, at han sætter sig meget godt fast. Men det er jo et godt tegn

Anmeld

22. august 2011

maryjane

MaybeBaby skriver:

Så skal jeg da godt nok lige sige, at han sætter sig meget godt fast. Men det er jo et godt tegn

Hehe, ja kender i hvert fald ikke andre forklaringer på det.

Anmeld

22. august 2011

SaNiNa

MaybeBaby skriver:

Puha, ja så er der nok bare ham, der er ved at forberede sig på, at det bliver d. 18. september!

Ja det er ikke utænkelig, han begynder jo også at veje en hel del så der kommer jo heller ikke så meget blod til førelse derned af mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.