Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det var en mega aktiv baby med temperament i stor stil vi fik mødt i dag så jeg fik jeg ved ikke hvor mange bokseslag mens skanningssygeplejesken forsøgte at fange de små arme og ben der kørte rundt. Det lykkedes tilsidst!
Men holdt hårdt for moren her - har været godt øm hele dagen
Tallene ville være for en på min alder 1:177 men fordi bebsen og jeg er så seje - eller heldige - så lå vores tal på 1:+3500 og allerede inde til skanningen sagde sygeplejesken flere gange at nakkefolden så så fin ud så tallene er faktisk bedre end med min første.
Også er det en prop uden lige så jeg fik rykket min termin 7dage baglæns fra lægens 7.marts til d.1... Så nu er jeg sikker på ikke atgå ind i marts, når min første kom 9dage før termin.
Min kæreste hepper derimod på d.3 igen fordi både jeg og min første er født d.3. Hans er den 21. så nu må jeg se om jeg kan ramme den dato i februar eller måske skudåret d.29
Konklusionen på NF er at så bebsen ikke længere prutten men blevet til ninjababyen og billederne blev derfor vildt dårlige fordi den bare var så vild...Så der er ikke så meget at kigge på dog får I stadig et
Det var bare fantastisk og vi nød det så meget! og nej ingen tvilling men min læge fik alligevel ret da han sagde at min livmoder var stor for mit terminskøn med de 7dage baglæns
Jeg er så glad, lettet og lykkelig! Nu mangler vi bare at fortælle den kommende storebror det! og nåja sygeplejesken var ikke overrasket over jeg havde mærket den allerede for som hun sagde med en så levende baby så skulle der nok blive fest og glade dage... Lidt skræmmende at tænke på men både mor og ninjababyen har det godt!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fantastisk - så dejligt!!
Hvor er det fantastisk...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128