Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
så har jeg været til scanning for at se om han vente forkert
og han havde vent sig så nu ligger han så fint med hovedet ned
er bare super glad så nu håber jeg han blir der
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
håber snart det er os skriver: så har jeg været til scanning for at se om han vente forkert og han havde vent sig så nu ligger han så fint med hovedet ned er bare super glad så nu håber jeg han blir der
Yay, hvor dejligt for dig/jer. Mon ikke han bliver der det sidste stykke tid.
maryjane skriver: Yay, hvor dejligt for dig/jer. Mon ikke han bliver der det sidste stykke tid.
tak jo det håber jeg men tror nu også han gør, er jo ved at være så stor at han har svært ved at vende sig
håber snart det er os skriver: tak jo det håber jeg men tror nu også han gør, er jo ved at være så stor at han har svært ved at vende sig
Hehe, ja mon ikke det ville være lidt svært. (((:
Lækkert, så håber vi han forbliver med hovedet ned af. Men så har i vel ikke hørt noget om, hvornår han skal komme senest? I følger vil bare normalen nu?
Kofoed. skriver: Lækkert, så håber vi han forbliver med hovedet ned af. Men så har i vel ikke hørt noget om, hvornår han skal komme senest? I følger vil bare normalen nu?
Hvor dejlig så er det bare at vente.
Det skal lige sige at jeg læse overskriften som "jeg skal føde imorgen" og spøger mig hvorfor jeg læste det sådan. hihi
Hvor er det dejligt at høre!
Katte87 skriver: Hvor er det dejligt at høre!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128