Star Tours Bamseklub

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.945 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. august 2011

Marco2

Hej piger.

Nogle af Jer der kender konceptet "Bamseklubben" hos StarTour?

T fylder jo rundt så har købt en rejse for os alle til Kap Verde i gave til ham og det er med StarTour. Men der kan man bestille sådan noget Bamseklub for børn fra 3-6 år. Man skal ha' bestilt det hjemmefra og tænker om ikke det ku' være meget sjovt for Emsen?

Nogle der har prøvet det eller har hørt om det?

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

BellaT

Hej. Jeg ved slet ikke hvad det er. Kap Verde fangede mig bare lige, da kæresten rigtig gerne vil dertil næste sommer. Men jeg tøver lidt. Er det ikke kedeligt for børn at være der? Er det ikke bare bade-dase-ferie-sted? Er der noget for børn? Og for voksne? Udover lækker luksus selvfølgelig.

Anmeld

23. august 2011

Marco2

Kedeligt for børn? Nej det er jo netop for børn stort set det hele

Emily elsker at bade i poolen og være ved stranden. Så jo det er bade-ferie, men det ææælsker Emily også. Der er jo også aktiviter de kan lave, men generelt er det jo bare at være sammen som familie og ikke tænke på oprydning, madlavning mm. Bare have tid sammen … Det synes Emily ikke er kedeligt.

Her kan du læse lidt om hotellet og hvad der er for børn.

Her >>

Det er jo et familiehotel og når børnene har det godt har forældrene det godt. Det er ihvertfald sådan vi tænker. 

Og så et par smutture ind til den farverige fiskerby.

Jeg tror bestemt ikke børn finder det kedeligt.

Så tror roligt I kan tag afsted.

AG

Anmeld

23. august 2011

BellaT

Hmmm, ja "jeres" hotel virker mere børnevenligt, men det er jo så også Blue Village. Og det skal det vel helst være?

Det er helt sikkert et LÆKKERT sted at holde ferie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.