Kom så piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. august 2011

SaNiNa

Er der ikke snart en som fødder, her vil lille pigen åbenbart ikke ud selvom jeg stadig har nogle veer men desværre ikke nok.

Så til jdm i morgen og vi skal snakke fødsel og mulighed for igangsættelse før termin. og om hun skal vendes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

morpåthurø

Kan da godt forstå du er ved at være utålmodig- det kan da heller ikke blive ved med at snyde dig

Her sker formentlig heller ingenting i den nærmeste fremtid og slet ikke nu hvor han bare stortrives i maven. Jeg har jo også først termin 28. sep og er gået over tid med de 2 andre, så mon ikke jeg ender med at blive en af de sidste som føder:-)

Jeg har dog lidt murren (ved ikke hvordan det staves) i underlivet. Muligvis plukveer som gør ondt helt forneden samt trækker helt om bagved til skambenet. Men nu må jeg se.

Jeg har jo drømt at det bliver d. 17. september men nu må jeg se. Jeg er jo også kun 34+5 idag, så han skal da gerne vente lidt selvom ventetiden er lang

Anmeld

22. august 2011

SaNiNa

LOUISEHOBRO skriver:

Kan da godt forstå du er ved at være utålmodig- det kan da heller ikke blive ved med at snyde dig

Her sker formentlig heller ingenting i den nærmeste fremtid og slet ikke nu hvor han bare stortrives i maven. Jeg har jo også først termin 28. sep og er gået over tid med de 2 andre, så mon ikke jeg ender med at blive en af de sidste som føder:-)

Jeg har dog lidt murren (ved ikke hvordan det staves) i underlivet. Muligvis plukveer som gør ondt helt forneden samt trækker helt om bagved til skambenet. Men nu må jeg se.

Jeg har jo drømt at det bliver d. 17. september men nu må jeg se. Jeg er jo også kun 34+5 idag, så han skal da gerne vente lidt selvom ventetiden er lang

Min plukveer sidder også meget med omkring underlivet og de gør frygtelig ondt. Mine skamben er helt ømme og min lænde av av er så træt af de trækker sig så langt om.

Åh d. 28 der er jo alt for lang tid endnu, så skal jeg ikke brokke mig over de sølle 28 dag til termin gik over 1 uger over tid med nicklas og hvis jeg ikke hvade tvunget dem til at sætte mig igang så ville jeg gå rund med ham endnu.

Anmeld

22. august 2011

RiUL

Jeg vil da gerne snart føde Jeg har 12 dage til termin Og hvor er det bare spændende !

- Bare ikke så spændende at vide at jeg kan få lov at gå 14 dage over tid Jeg er ikke så utålmodig endnu, nyder liige den sidste tid med god søvn, og de andre ting man sikkert må ligge på hylden når baby kommer  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.