lucas 3 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.683 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. januar 2009

trolden

I dag er det 3 år siden at hans storesøster fandt ham død på værelse, han blev kun 7 mdr og 1 dag, han døde af vuggedøden...

Tiden gå men jeg syntes nu at det bliver svære og svære at undvære ham

Lucas vi savner dig og elsker dig, håber du har det godt hvor du er! vi ses en dag,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2009

twinboys

trolden skriver:

I dag er det 3 år siden at hans storesøster fandt ham død på værelse, han blev kun 7 mdr og 1 dag, han døde af vuggedøden...

Lucas vi savner dig og elsker dig, håber du har det godt hvor du er! vi ses en dag,,

Åhhh en trist dag.... Men dejligt at I tit tænker på ham og han vil altid være elsket og savnet af jer...

Hvor må det være hårdt for jer...

Æret være Lucas minde...

Majbritt

Anmeld

29. september 2009

charlottehvid

twinboys skriver:

Åhhh en trist dag.... Men dejligt at I tit tænker på ham og han vil altid være elsket og savnet af jer...

Hvor må det være hårdt for jer...

Æret være Lucas minde...

Majbritt

Åhhhh hvor må det være forfærdeligt........jeg føler virkelig med jer!

Håber der sker en masse godt for jer i fremtiden.

Mange tanker fra
Charlotte

Anmeld

29. september 2009

lunde

hvor er det dog forfærdeligt, at det kan ske.   føler med jer...
håber på lys og lykke for jer i fremtiden.
belinda

Anmeld

17. november 2009

Nanna1985

Det gør mig rigtig ondt..

Anmeld

17. november 2009

Lærke & Lucas

trolden skriver:

Æret været Lucas´s minde

Anmeld

17. november 2009

Mumto3

Puha, det lyder sejt! Både for jer og for storesøster. Lucas nåede da også at blive 'gammel', altså iforhold til at lide vuggedøden. I har jo virkelig kendt ham, og haft ham helt ind under huden.

Man kan ikke sammenligne sorg, men jeg kender en der mistede deres 9 måneder gamle baby, og det er bare SÅ svært for dem. Det er det også for vores vennepar som mistede deres søn lige efter fødslen, men efter sidstnævnte har fået det lidt på afstand (det er nu 7 år siden), så siger de selv at de var 'heldige' at de ikke nåede at lære deres søn at kende. De tror selv at det har gjort det lidt nemmere at komme igennem den svære sorgproces.

Hvor gammel var storesøster da det skete? Det lyder jo helt vildt at skulle opleve at finde sin lillebror død. Hvis hun vidste betyndning af det, må det have været ekstra hårdt tænker jeg. Hvordan er det gået jer siden? Har I fået andre børn?

Det er ikke fordi du skal svare på alle mine dumme spørgsmål, men dit indlæg sætter bare så mange tanker igang!

Du får en krammer her på denne sorgfulde mærkedag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.