scanning idag 33+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.137 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. august 2011

NinaNymannMadsen

har været til scanning idag for at få tjekket om min moderkage lå som den skulle da den ikke gjorde da jeg var til MD scanning. men alt vare bare helt perfekt der inde.
hun ligger med hovedet ned af og var bare en rigtig drillepind.

scanningsdamen slog over på 3D og hvor var det sjovt at se, vi måtte dog ikke se ansigtigt for lille pigen inde i maven, hun lå med hænderne foran øjnene hele tiden. og vi fik bekræftet at det er en pige, da vi fik et 3D billed af de edler dele og der slet ingen tvivl der overhovedet.

bettepigen blev målt til at være omkring 2148 g nu så en fin størrelse.

her er der lige 2 billeder. af hende (vil ikke sætte 3D billedet af de edler dele ind)så her får i af hendes hoved og hænder som hun har oppe ved hovedet jo.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Dansker I Holland

NNM skriver:

har været til scanning idag for at få tjekket om min moderkage lå som den skulle da den ikke gjorde da jeg var til MD scanning. men alt vare bare helt perfekt der inde.
hun ligger med hovedet ned af og var bare en rigtig drillepind.

scanningsdamen slog over på 3D og hvor var det sjovt at se, vi måtte dog ikke se ansigtigt for lille pigen inde i maven, hun lå med hænderne foran øjnene hele tiden. og vi fik bekræftet at det er en pige, da vi fik et 3D billed af de edler dele og der slet ingen tvivl der overhovedet.

bettepigen blev målt til at være omkring 2148 g nu så en fin størrelse.

her er der lige 2 billeder. af hende (vil ikke sætte 3D billedet af de edler dele ind)så her får i af hendes hoved og hænder som hun har oppe ved hovedet jo.

Hehe hvor skønne billeder søde smiler... Glæder mig til at se hvem hun ligner hihi...

Anmeld

22. august 2011

Mira0911

Dejligt... Dejlige billeder... 

Anmeld

22. august 2011

NinaNymannMadsen

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Hehe hvor skønne billeder søde smiler... Glæder mig til at se hvem hun ligner hihi...

ja. det gør vi også. vi kunne få lov at se hendes mund og næse da der blev scannet i 3D og der ligner hun sin søster så hun nok til at være en god blandig af mig og kenneth lige som Asta Maria er.

Anmeld

22. august 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Dejligt... Dejlige billeder... 

mange tak.

ja det var rigtig dejligt.

Anmeld

22. august 2011

Mira0911

NNM skriver:

mange tak.

ja det var rigtig dejligt.

Glæder mig også enormt meget... Skal til scanning d. 29.... Ihh tiden må gerne gå lidt hurtigere... 

Anmeld

22. august 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Glæder mig også enormt meget... Skal til scanning d. 29.... Ihh tiden må gerne gå lidt hurtigere... 

forstår jeg sku godt.

så er det godt der ikke er lang lang tid til den 29 jo men det kan godt føles lang alligevel.

Anmeld

22. august 2011

Dansker I Holland

NNM skriver:

ja. det gør vi også. vi kunne få lov at se hendes mund og næse da der blev scannet i 3D og der ligner hun sin søster så hun nok til at være en god blandig af mig og kenneth lige som Asta Maria er.

Dejligt smiler

Anmeld

22. august 2011

NinaNymannMadsen

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Dejligt smiler

jep

Anmeld

22. august 2011

Mira0911

NNM skriver:

forstår jeg sku godt.

så er det godt der ikke er lang lang tid til den 29 jo men det kan godt føles lang alligevel.

Ja det er jo det... Det går nok... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.